ماوس ریزر وایپر 8K

ماوس ریزر وایپر 8K سریع‌ترین موس گیمینگ جهان است

ماوس‌های سری وایپر، جزو بهترین ماوس‌های گیمینگ جهان هستند و به تازگی ماوس ریزر وایپر Razer Viper 8k – 8k به عنوان سریع‌ترین ماوس گیمینگ جهان شناخته شد.

ماوس ریزر وایپر 8K به دلیل داشتن نرخ پولینگ بالا می‌تواند اطلاعات را با سرعت بیشتری منتقل کند، نرخ پولینگ این ماوس 8 هزار هرتز است و این بدان معنی است که این ماوس 8 برابر سریع‌تر از ماوس‌های معمولی بوده، زیرا نرخ پولینگ آن‌ها معمولی 1000 کیلو هرتز است.

اگر می‌خواهید از سریع‌ترین ماوس جهان حداکثر استفاده را داشته باشد، باید از پردازنده Core i5-8600K یا Ryzen 5 3600، نمایشگر با نرخ تازه سازی 144 هرتز و گرافیک GTX 1080 استفاده کنید. ساخت این گجت برای شرکت ریزر یک پیروزی بزرگ به حساب می‌آید، اما با توجه به سخت‌افزار مورد نیاز برای استفاده از ماوس ریزر وایپر 8K، بسیاری از کاربران نمی‌توانند از این گجت استفاده کنند، زیرا هزینه جمع آوری سیستمی با مشخصات ذکر شده بسیار زیاد است.

ماوس ریزر وایپر 8K

می‌توانید برای استفاده بهتر از این ماوس، از یک نمایشگر با نرخ تازه سازی بالا استفاده کنید و تفاوت بین نرخ پولینگ 1000 با 8000 هزار را احساس کنید. ریزر در این ماوس هم از حسگر فوکوس، با حداکثر رزولوشن 20000 نقطه در اینج استفاده کرده است. اما برای دستیابی به نرخ نمونه‌برداری بالاتر آن را به فناوری Hyper Polling مجهز کرده و کاربران با استفاده از نرم‌افزار سیناپس می‌توانند نرخ نمونه‌برداری در سطوح مختلف را حتی تا 125 مگاهرتز تنظیم کنند، اما مشخص نیست که چرا کسی باید مهم‌ترین قابلیت این گجت را غیرفعال کند. این ماوس سیم‌دار دارای 8 دکمه بوده و وزن آن هم 68 گرم است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*