ساعت هوشمند گارمین لیلی

ساعت هوشمند گارمین لیلی معرفی شد؛ کوچک، زیبا و مناسب بانوان

گارمین با رونمایی از یک اسمارت واچ زنانه، خلاء موجود در این بازار را پر کرد. ساعت هوشمند گارمین لیلی – Garmin Lily در مدل‌های اسپرت و کلاسیک عرضه می‌شود.

طراحی ساعت هوشمند گارمین لیلی الهام گرفته از سایر محصولات کمپانی است؛ اما با بند کوچک‌تر و تغییرات کلی، مختص بانوان ساخته شده است.

این گجت بدنه‌ای از جنس آلومینیم یا فولاد ضد زنگ با قطر 34 میلی‌متر دارد. پهنای بند چرمی یا سیلیکونی آن نیز به 14 میلی‌متر می‌رسد. این یعنی با یکی از کوچک‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار روبه‌رو هستیم؛ شاید جایگزینی خوب برای اپل واچ 40 میلی‌متری!

ساعت هوشمند گارمین لیلی

دو نوع اسپرت و کلاسیک برای انتخاب وجود دارد. اولی با بند سیلیکونی و کیس آلومینیمی، بیشتر روی فعالیت‌های ورزشی متمرکز شده؛ ولی دومی با بند چرمی و بدنه‌ای از فولاد ضد زنگ، برای استفاده به عنوان یک ساعت روزمره مناسب‌تر است.

هیچ‌یک از این دو نوع، تمام قابلیت‌های فیتنس مدل‌های Forerunner یا Fenix را ندارند؛ اما دارای سنسورهایی برای سنجش ضربان قلب و اشباع اکسیژن خون هستند. این‌ها را اضافه کنید به ویژگی Body Battery Energy گارمین، پایش استرس، مانیتورینگ خواب و نمایش نوتیفیکیشن‌های گوشی!

البته فقدان Garmin Pay و جی‌پی‌اس داخلی نیز در گارمین Lily احساس می‌شود. دوام باتری این ساعت هوشمند 5 روز عنوان شده است؛ هر چند که تا حد زیادی بستگی به نحوه‌ی استفاده کاربران دارد.

ساعت هوشمند گارمین لیلی

قیمت ساعت هوشمند گارمین لیلی

هم‌اکنون سه مدل Classic و سه مدل Sport در وب‌سایت کمپانی سازنده موجود است. گارمین لیلی کلاسیک با قیمت 250 دلار در آمریکا و 230 پوند در انگلستان فروخته می‌شود. قیمت گارمین لیلی اسپرت هم به 200 دلار یا 180 پوند می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*