2015 Toyota Aygo : ريزنقش ژاپني در نمايشگاه خودرو ژنو

2015 toyota aygo

همانطور که اطلاع داريد ، نمايشگاه سالانه خودرو ژنو در جريان است.تویوتا نسل دوم خودرو Aygo را برای رقابت با دو محصول فرانسوی ، نسل دوم پژو 108 و سیتروئن C1 ، در اين نمايشگاه معرفي کرده که در ادامه با آن آشنا خواهيم شد.

نسل دوم Aygo با رشد 25 میلی متری در  طول و کاهش 5 میلی متری در ارتفاع مواجه بوده است . پس از این تغییرات طول و ارتفاع این خودرو به ترتیب به 3455 و 1460 میلی متر رسیده است . Aygo در مقایسه با پسرعموهای فرانسویش به علت افزایش 8 میلی متری فاصله بین چرخ ها (track) و بهره گیری از  گرافیک X در نمای جلو ، چهره ای به مراتب جذاب تر دارد .  طراحی متفاوت در نمای عقب نیز سبب شده است تا خودرو بزرگ تر از آنچه که هست به نظر بیاید .

{photo}92/12/14/2015-Toyota-Aygo{/photo}

موتور 3 سیلندر یک لیتری با قدرت 68 اسب بخار و گشتاور 95 نیوتن متر وظیفه تامین نیرو محرکه برای این کامپکت شهری را بر عهده دارد . به لطف این پیشرانه و کاهش ضریب درگ تا 0.29 ، مصرف سوخت Aygo در یک بازه اقتصادی قرار دارد ، تنها 4.1 لیتر به ازای پیمودن 100 کیلومتر !

در کابین نیز شاهد استفاده از یک کنسول ساده ذوزنقه ای هستیم که کاملا با ماهیت اقتصادی خودرو هماهنگ است . تغییر ابعاد افزایش 29 لیتری فضای بار را سبب شده است . صفحه نمایش 7 اینچی لمسی و دوربین دید عقب از دیگر امکانات نسخه استاندارد Aygo می باشد .

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*