سوبارو نسل دوم خودرو مفهومي Viziv را به ژنو آورد

subaru viziv 2 concept

 یک سال پیش در دوره قبلی نمایشگاه ژنو سوبارو از کانسپت Viziv رونمایی کرد ، حال امسال آن ها نسل جدید این کانسپت را به ژنو فرستاده اند .به گفته مسئولین شرکت سوبارو این مدل ضمن ارزش نهادن به قوانین محیط زیست ، عملکرد و توانایی های فوق العاده ای خواهد داشت.

 استفاده از خطوط زیاد در بدنه ، ضمن بخشیدن روحیه ای اسپرت به این کانسپت ، نشانگر یک طراحی کاملا شرقی است . با توجه به طرح های منتشر شده از کابین 4 نفره Viziv2 ، شاهد فضایی پویا برای لذت بردن از رانندگی هستیم .

{photo}92/12/15/subaru-viziv-2-concept-1{/photo}

این خودرو نماینده نسل آینده خودروهای هیبریدی plug-in است . کراس اوور Viziv2 در همین راستا از ترکیب یک موتور 1.6 لیتری با سه موتور الکتریکی ، بعنوان پیشرانه بهره می برد . یک موتور الکتریکی در جلو و دو موتور دیگر در عقب قرار گرفته اند . برای انتقال قدرت از جعبه دنده Lineartronic CVT بهره گرفته شده است .

{photo}92/12/15/subaru-viziv-2-concept-2{/photo}

همچنین در این کانسپت از تکنولوژی جدید AWD  سوبارو ، که قرار است در محصولات آتی مورد استفاده قرار گیرد ، استفاده شده است . در این تکنولوژی هر چهار چرخ به طور مستقل با سطح جاده و شرایط پیمایش مسیر ارتباط برقرار خواهند کرد . به همین منظور برای نقطه ثقل پایین تر و تعادل وزنی ، اجزای سیستم هیبرید را به صورت متقارن نصب شده اند تا خللی در قابلیت های مانورپذیری و هندلینگ آن بوجود نیاید .

در آخر توجه شما را به ویدیویی از این خودرو جلب می کنیم :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*