شارژر ۶۵ وات سامسونگ

شارژر ۶۵ وات سامسونگ یک گام دیگر به معرفی نزدیک شد

شارژر ۶۵ وات سامسونگ که با نام داخلی EP-TA865 در دست توسعه قرار دارد، موفق به کسب تأییدیه TUV SUD شده و به زودی معرفی خواهد شد.

نخستین شارژر ۶۵ وات سامسونگ بار دیگر در فضای مجازی ظاهر شده است و به نظر می‌رسد موفق شده گواهی TUV SUD را کسب کند. البته کسب گواهی از این رگولاتوری واجب نیست، اما سامسونگ ترجیح داده شارژر پرسرعت خودش تحت آزمایش‌های TUV SUD نیز قرار بگیرد. به مدت چهار سال است که کمپانی سامسونگ با هدف افزایش کیفیت تجهیزات LED خود با رگولاتوری TUV SUD همکاری می‌کند.

شارژر ۶۵ وات سامسونگ با نام داخلی EP-TA865 در دست توسعه قرار دارد و امکان شارژ با ۲۰ وات/ ۳.۲۵ آمپر را فراهم می‌کند. درست مانند دیگر آداپتورهای شارژر سامسونگ، این آداپتور نیز از آخرین استاندارد USB-IF Power Delivery پشتیبانی می‌کند که شامل مشخصه جدیدی به نام PPS است. این فناوری اساساً با مدیریت ولتاژهای استاندارد و غیر استاندارد در هنگام شارژ در لحظه کار می‌کند.

سرعت شارژ بالا در دنیای گوشی‌های هوشمند تازگی ندارد؛ هرچند سامسونگ در این حوزه پیشگام نیست. تولیدکنندگان لپ تاپ به آرامی در حال اضافه کردن پشتیبانی از استاندارد شارژ سریع USB-C به محصولات خود هستند. شاید به همین خاطر است که سامسونگ شارژر EP-TA865 را تاکنون عرضه نکرده است. کسب گواهی TUV SUD توسط این شارژر نشان می‌دهد که به رونمایی از آن نزدیک شده‌ایم. البته شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید گوشی گلکسی S21 Ultra شما با توانی بیشتر از ۲۵ وات شارژ شود. اما به زودی برای شارژ آن دیگر به شارژرها نیاز نخواهید داشت. اگر لپ تاپی دارید که از فناوری شارژ USB-PD پشتیبانی می‌کند یا حداقل در آینده‌ای نزدیک قصد خرید چنین لپ تاپی را دارید، شارژر EP-TA865 که احتمالاً در بهار پیش رو عرضه می‌شود را هم می‌توانید به لیست خرید خود اضافه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*