عرضه گوشی ویندوزی BLU Win HD LTE در فروشگاه مایکروسافت

اسمارت فون BLU Win HD LTE امروز بی سر و صدا در فروشگاه مایکروسافت قرار گرفت.این گوشی نسخه بروز شده گوشی BLU Win HD است که سال گذشته به بازار عرضه شد.

علاوه بر پشتیبانی از شبکه های مخابراتی ۴G LTE، تلفن همراه BLU Win HD LTE به چیپ ست چهار هسته ای ۶۴ بیتی اسنپ دراگون ۴۱۰ کوالکام مجهز شده است. این چیپ ست عملکرد بسیار بهتری در مقایسه با چیپ ست دو هسته ای اسنپ دراگون ۲۰۰ به کار رفته در نسخه استاندارد و بدون LTE این تلفن همراه از خود نشان می دهد. پردازنده گرافیکی آن نیز Aderno 306 خواهد بود.

The-Blu-Win-HD-LTE-1

ابن تلفن همراه از صفحه نمایش ۵ اینچی IPS با وضوح ۷۲۰p به همراه ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد و از کارت حافظه خارجی نیز پشتیبانی خواهد کرد. دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی که توانایی فیلم برداری به صورت ۱۰۸۰p را دارند، نیز تجهیزات تصویربرداری آن را تشکیل می دهند.

The-Blu-Win-HD-LTE-4

تلفن همراه BLU Win HD LTE از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی می کند و شرکت BLU در این مدل از باتری ۲۵۰۰ mAh بهره برده است که تا ۲۲ ساعت برای مکالمه ۳G شارژدهی خواهد داشت.

این تلفن همراه به صورت پیش فرض از سیستم عامل ویندوز فون ۸.۱ بهره می برد و در آینده و همزمان با عرضه ویندوز ۱۰ به آن سیستم عامل مهاجرت خواهد کرد. ابعاد فیزیکی آن عبارتند از ۱۴۵x72x8.2 mm و وزن آن ۱۴۶ گرم خواهد بود.

The-Blu-Win-HD-LTE-3

تلفن همراه میان رده BLU Win HD LTE در چهار رنگ مختلف خاکستری، زرد، سفید و نارنجی و با قیمت ۱۹۹ دلار بدون محدودیت مخابراتی از هم اکنون در دسترس است.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. تاجایی که من میدونم ایران از باند فرکانس ۱۸۰۰ برای ۴G استفاده میکنه که یعنی ۴جی این گوشی در ایران ساپورت نمیشه.

  2. خوب گوشی هست کلا وین فون با سخت افزار پایین بهترین عملکرد را دارد :Tounge-Out: :Who-s-the-man: فقط :Who-s-the-man: لومیا :Who-s-the-man: