اچ تی سی در حال کار بر روی گجت های ویندوز ۱۰ : آیا One M9 ویندوزی در راه است ؟

با اینکه اچ تی سی سال گذشته نسخه ویندوزی پرچم دار خود یعنی HTC One M8 را به بازار عرضه کرد اما اوج همکاری این شرکت با مایکروسافت به ۶ سال پیش باز می گردد.اما حالا به نظر می رسد که در برنامه های جدید اچ تی سی ، محصولات ویندوزی بیشتری گنجانده شده باشد که بیشترین شایعات مروبوط به عرضه نسخه ویندوزی پرچم دار امسال اچ تی سی یا همان گوشی One M9 در آینده ای نزدیک می باشد.

آنطور که از شواهد پیدا است ، رابطه‌ی اچ‌تی‌سی و مایکروسافت در بهترین وضعیت پس از سال ۲۰۰۸ است، سالی که مایکروسافت ناگهان اطرافش را خالی از سکنه دید و خیلی‌ها به دنبال گوگل و اندروید، از این غول نرم‌افزاری فاصله گرفتند. مایکروسافت با تصاحب نوکیا نبض آرام ویندوز فون را زنده نگه داشته و حالا زمانش رسیده که برخی از بزرگان دنیای گوشی و تبلت سراغ ویندوز ۱۰ بروند و اندروید را در کنار محصولی کاملاً رقابتی حفظ کنند.

امروز صبح هم‌زمان با مراسم معرفی اچ‌تی‌سی وان ام۹+ در دهلی، مدیر ارشد اقتصادی اچ‌تی‌سی در پاسخ به سوالاتی که پیرامون محبوبیت ویندوز فون و تصمیم اچ‌تی‌سی پرسیده شد، از همکاری نزدیک با مایکروسافت سخن گفته تا گسترش ویندوز ۱۰ با شیب بیشتری دنبال شود. بنابر اظهارات وی باید در ابتدای سه ماهه‌ی سوم ۲۰۱۵ و حتی اواخر فصل دوم، منتظر خبرهای بیشتر در مورد محصولات ویندوزی اچ‌تی‌سی باشیم.

احتمالاً اچ‌تی‌سی این بار فقط محصولی به اسم اچ‌تی‌سی وان ام۹ ویندوزی را روی میز نمی‌گذارد بلکه چند انتخاب مستقل و جالب را برای ویندوزدوستان در نظر دارد.شاید اچ‌تی‌سی در ادامه‌ی روند تولید تبلت‌هایی مثل نکسوس ۹، می‌خواهد تبلت‌های ویندوزی و نه گوشی‌های ویندوزی طراحی و تولید کند.

منبع : windowscentral

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مایکروسافت هر چه قدر خودش رو به اب و اتش بزنه نمیتونه و کل کمپانی ها بیان وینفون رو گوشی هاشون لانچ کنن بازم وینفون نمیتونه محبوبیت اندروید رو داشته باشه اندروید خیلی محبوب شده خیلی برنامه براش ساخته شده و خیلی مارکت ایرانی داره و مزایای اندروید برنامه نویسی بسیار اسان و محدودیت های بسیار کم و…… ولی وینفون محدودیت فراوان و کمبود اپلیکیشن و مارکت برنامه نویسی بسیار پیچیده و گسسته که باعث میشود توسعه دهندگان سراغ این سیستم عامل نروند ولی سرعت بسیار بالایی داره و بهینه شده هست ولی دوستان بدونن که هیچکس نمیاد گوشی اندرویدی خودشو با وینفون عوض کنه مگر اینکه وینفون پیشرفت کنه