لپ تاپ VAIO Z 2021

لپ تاپ VAIO Z 2021 با بدنه‌ای از جنس فیبر کربن معرفی شد

لپ تاپ VAIO Z 2021 مجهز به بدنه فیبر کربن، پردازنده‌های نسل یازدهمی اینتل، وزن زیر ۱ کیلوگرمی و عمر باتری ۳۷ ساعتی معرفی شد.

برند تولیدکننده نوت بوک VAIO اوایل ماه جاری میلادی پوستر تبلیغاتی را منتشر کرده بود که روی آن معرفی یک لپ تاپ جدید در تاریخ ۳۰ بهمن ماه اشاره کرده بود. اکنون این تاریخ هم فرا رسید و شب گذشته این شرکت از لپ تاپ VAIO Z 2021 خودش رونمایی کرد. این کامپیوتر نوت بوک برای نخستین بار در دنیای لپ تاپ‌ها، از قاب زیری فیبر کربن بهره می‌برد.

لپ تاپ VAIO Z 2021

لپ تاپ VAIO Z 2021

روی قاب جلویی این لپ تاپ یک نمایشگر ۱۴ اینچی 4K HDR LCD با رزولوشن فول اچ دی معادل 1080p حضور دارد. این نمایشگر پوشش ۹۹.۸ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 دارد. وزن لپ تاپ جدید وایو با ۹۵۸ گرم بسیار سبک است و به لطف گواهی نظامی MIL-STD-810H می‌تواند در برابر افتادن از ارتفاع (۱۲۷ سانتی‌متری) مقاومت کند. نمایشگر این لپ تاپ نیز تا ۱۸۰ درجه باز می‌شود و می‌توانید آن را تنها با یک دست خود از بدنه باز کنید. در اینجا کلید ترکیبی Fn+2 نیز برای چرخش نمایشگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. وایو همچنین یک دوربین را در بالای نمایشگر این لپ تاپ تعبیه کرده که به یک قفل مسدود کننده مجهز است.

لپ تاپ VAIO Z 2021

این نوت بوک از پردازنده‌های نسل یازدهمی Intel Core i7 H35 با همراهی ۸ گیگابایت رم (تا حداکثر ۳۲ گیگابایت رم) قدرت می‌گیرد. در بخش حافظه نیز از یک اس اس دی ۲۵۶ گیگابایتی PCIe نسل چهارمی برخوردار است که تا ۲ ترابایت ارتقاء پیدا می‌کند،‌ در حالی که در بخش نرم افزاری سیستم عامل ویندوز ۱۰ هوم قرار دارد.

این لپ تاپ به قابلیت‌هایی نظیر طراحی منحصر به فرد میکروفون‌ها و اسپیکرهای استریو بهینه شده با دالبی اتموس مجهز است. درگاه  USB-C (تاندربولت ۴)، خروجی HDMI و جک هدفون را هم می‌توان روی آن یافت. درون دکمه پاور آن هم سازنده یک حسگر اثر انگشت را تعبیه کرده که می‌توان از آن در Windows Hello استفاده کرد.

لپ تاپ VAIO Z 2021

ظرفیت باتری لپ تاپ VAIO Z 2021 در حدود ۵۳ وات است و از شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند. وایو می‌گوید نسخه مجهز به نمایشگر 1080p این لپ تاپ می‌تواند ۳۴ ساعت شارژدهی داشته باشد، در حالی که شارژدهی نسخه 4K HDR آن ۱۷ ساعت است.

شروع قیمت این لپ تاپ از ۲۵۷۴ دلار (برای نسخه Core i5-11300H، رم ۸ گیگ و حافظه ۲۵۶ گیگ) است، در حالی که بالارده‌ترین مدل آن (با Core i7-11375H و ۱۶ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه) چیزی در خدود ۳۴۵۶ دلار قیمت خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به این میگن لپ تاپ واقعی و همه فن حریف
    #VAIO#SONY
    برگشت این برند با اصالت و خوشنام و دوست داشتنی به دنیای تکنولوژی تبریک میگم