انتشار تصویری منتسب به اسمارت فون ویندوزی ال جی

به نظر می رسد که این روزها مایکروسافت نظر برندهای زیادی را به سمت ارائه محصولات ویندوزی جلب کرده است.پس از شیائومی و اچ تی سی حالا نوبت به ال جی رسیده تا اسمارت فونی ویندوزی به بازار عرضه کند.البته پیش از این هم شایعاتی مبنی بر تصمیم شرکت LG برای ساخت یک گوشی ویندوزفونی تحت قرارداد اپراتور ورایزون آمریکا منتشر شده بود. امروز وب سایت Neowin تصویری از گوشی جدید ویندوزفونی LG را منتشر کرده است.

آنچه که می توان از تصویر فوق فهمید این است که دکمه های اصلی سه گانه گوشی به صورت نرم افزاری هستند و صفحه نمایش آن به نظر ۴.۵ اینچی است. بنا بر گفته وب سایت Neowin، این گوشی به همراه پشتیبانی از شبکه پر سرعت LTE عرضه خواهد شد. نکته دیگر این است که بنا بر شایعات پیشین این گوشی تنها تحت قرارداد اپراتور ورایزون و در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

lg-windows-phone-1

ظاهر دستگاه در نگاه اول بسیار شبیه گوشی اندرویدی نکسوس ۵ که ساخته LG است، می باشد. البته هنوز معلوم نیست که این تصویر واقعیت داشته باشد و یا این که LG قصد ساخت نسخه ویندوزفونی نکسس ۵ را دارد یا خیر.متاسفانه در حال حاضر جزئیات بیشتری از این دستگاه میان رده در دسترس نیست.

منبع : Neowin 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اخه الجی گوشی های اندروید اش هم اشغال وینفون میخواد چی بشه!!!!!!!!!