افشای تصاویر و مشخصات پرچم داران سری Honor هواوی : Honor 7 و Honor 7 Plus در راه است

هواوی هم از آن دسته شرکت هایی است که سالانه با دو پرچم دار ظاهر می شوند.محصولات بالا رده یا در اصطلاح پرچم دار این شرکت از دو سری P و Honor هستند که سال گذشته شاهد عرضه پرچم دارانی از این دو سری توسط هواوی بودیم.امسال هم هواوی پس از معرفی ۳ محصول از سری P خود با نام های P8 Lite ، P8 و P8 Max ظاهرا قرار است دو گوشی جدید از سری Honor خود را با نام های آنر ۷ و برادر بزرگترش آنر ۷ پلاس را به بازار عرضه کند.به تازگی تصاویری از این دو گوشی منتشر شده که نشان می دهد Honor 7 و Honor 7 Plus از نظر ظاهری تا حدودی باهم تفاوت دارند.

در قسمت پشت و پایین دوربین اصلی آنر ۷ پلاس، تقریبا با یک ترکیب مشابه با فبلت Mate 7، یک سنسور اثر انگشت وجود دارد. نشان Honor و طراحی کلی دستگاه، احتمال واقعی بودن این عکس‌ها را بسیار زیاد می‌کنند.

Huawei-Honor-7-and-Honor-7-plus- (1)

Huawei-Honor-7-and-Honor-7-plus-

بر اساس شنیده‌ها انتظار می‌رود صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، چیپست Kirin 930 یا Kirin 935 ساخت هواوی، ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مشخصات اصلی این دستگاه باشند.

مدل عادی Honor 7 هم به دو دوربین پشتی مجهز می‌شود که بی‌شباهت به آنر ۶ پلاس نیست؛ اما در حالی که دوربین‌های نسخه‌های قبلی کاملا یکسان بودند، در آنر ۷ تفاوت‌هایی مانند اپرچر متفاوت، موجب برتری یکی نسبت به دیگری می‌شود.

Huawei-Honor-7-and-Honor-7-plus- (2)

طراحی کلی این دستگاه نیز تا حدودی برگرفته از G7 و شاید به نوعی آغاز شکل گرفتن یک زبان طراحی جدید برای هواوی است.

Huawei-Honor-7-and-Honor-7-plus- (3)

هنوزمشخصات بیشتری از این اسمارت فون‌ها آشکار نشده و بدیهی است که مشخصات و عکس‌هایی که می‌بینیم هنوز به طور رسمی نیستند؛ بنابراین مشخصات واقعی آنها در زمان معرفی، ممکن است متفاوت باشد.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*