انتشار تصویری جدید از گوشی ZTE Nubia Z9 با لبه های خمیده نمایشگر

به نظر می رسد که رقابتی سخت ، میان دو شرکت چینی ZTE و Oppo برای عرضه یک گوشی با صفحه نمایش بدون حاشیه در جریان است.شب گذشته تصاویری از اسمارت فون اپو R7 منتشر شد که نمایشگر بدون حاشیه این گوشی در آن تصاویر جلب توجه می کرد.حالا تصویری از گوشی ZTE Nubia Z9 لو رفته که نشان می دهد این گوشی هم به صفحه نمایشی بدون حاشیه مجهز شده است.البته لبه های نمایشگر این گوشی اندکی خمیده هستند که آن را از محصول اپو متمایز کرده و بیشتر شبیه به گلکسی اس ۶ اج سامسونگ به نظر می رسد.

zte-Nubia-Z9

پیشتر، تصویری رندر شده از محصول آینده‌ی شرکت ZTE منتشر شده بود که در آن عکس، از صفحه‌نمایشی فوق‌العاده کم‌حاشیه یا تقریبا بدون حاشیه! با لبه‌های خمیده بهره می‌برد که سبب شده بود این محصول شباهت زیادی به Galaxy S6 edge داشته باشد. حالا تصویری جدید از این گوشی‌هوشمند منتشر شده که این موضوع را تایید می‌کند! در بخش بالایی این گوشی نیز از شیشه‌ی ۲.۵D استفاده شده تا Nubia Z9 چیزی از محصولات شرکت‌های دیگر کمتر نداشته باشد.

zte-Nubia-Z9-1

البته این اولین بار نیست که تصویری منتسب به ZTE نوبیا Z9 منتشر می گردد.پیش از این هم دو تصویر دیگر از این گوشی منتشر شده بود که در هر دوی این تصاویر لبه های بدون حاشیه نمایشگر به خوبی نمایان بود اما در آن تصاویر خبری از لبه های خمیده نمایشگر نبود.در آن پست همچنین تصویر یک پوستر با عدد بزرگ ۹ که در مرکز آن قرار داده شده بود هم منتشر شده بود که خبر از معرفی این گوشی در تاریخ ۲۰۱۵.۳.۲۶ ( ۶ فروردین ۱۳۹۴ ) میداد ، اما در این تاریخ شاهد معرفی هیچ محصولی از کمپانی ZTE نبودیم.

ZTE-Nubia-Z9 ZTE-is-getting-ready-to-announce-the-Nubia-Z9-2

به نظر می رسد که برخی از تصاویر و اطلاعات منتشر شده از این گوشی ساختگی باشد چرا که میان تصاویری که امروز و چند روز پیش از این گوشی منتشر شده با تصاویری که ماه گذشته از آن به بیرون آمد تناقض وجود دارد.

بنا به شایعات پرچم‌دار جدید ZTE از صفحه‌نمایشی QHD یا ۲K، چیپ Snapdragon 810، دوربین پشتی ۲۱ مگاپیکسلی و ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار سنسور اثرانگشت بهره می‌برد و می‌تواند رقیبی جدی برای پرچم‌داران سایر شرکت‌ها باشد.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*