گلکسی زد فولد 3، جانشین گلکسی نوت 20

گلکسی زد فولد 3، احتمالا جانشین گلکسی نوت 20 سامسونگ خواهد بود

قرار است امسال سامسونگ از Galaxy Z Fold 3 رونمایی کند. خبرها نشان می‌دهد که سامسونگ گلکسی زد فولد 3، احتمالا جانشین گلکسی نوت 20 خواهد بود.

با وجود اینکه Samsung Galaxy S21 Ultra از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند اما به عنوان جایگزین سری نوت شناخته نمی‌شود. ظاهرا دیر یا زود باید شاهد توقف خط تولید سری نوت باشیم و شایعات حاکی از آن است که  Galaxy Note20 FE آخرین گلگسی نوت خواهد بود. حال خبرها نشان می‌دهند که سامسونگ قصد دارد، گلکسی زد فولد 3 را به عنوان جانشین گلکسی نوت 20 در نظر بگیرد.

اولین گوشی تاشوی سال 2021، اخیرا توسط کمپانی هواوی رونمایی شد. امسال حداقل هشت گوشی تاشوی دیگر از کمپانی‌های سامسونگ، گوگل، شیائومی، اوپو و ویوو تولید خواهد شد. فاش کننده معروف، Ice Universe به تازگی از Galaxy Z Fold 3 سخن گفته است. با توجه به مشخصات منتشر شده از این گوشی، باید منتظر برچسب قیمتی گران آن باشیم (برای اطلاعات دقیق قیمت البته باید منتظر بمانیم). قرار است تولید انبوه این گوشی از ماه جولای آغاز شود و زمان عرضه جهانی آن، مشابه با زد فولد 2 (احتمالا از ماه سپتامبر) خواهد بود.گلکسی زد فولد 3، جانشین گلکسی نوت 20

شایعات می‌گویند، این گوشی جانشین معنوی سری نوت خواهد بود. موضوعی که با مخالفت طرفدارهای سر سخت سامسونگ مواجه شده است. Ice Universe نیز در مورد این گوشی می‌گوید:

اگر بودجه شما محدود به خرید یک گوشی تاشو است، پیشنهاد می‌کنم منتظر فولد سه بمانید. فولد 3 تنها یک گوشی از نسل Fold نخواهد بود، بلکه شامل سری Note هم می‌شود. همچنین مجموعه‌ای از بهترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌ها را در این گوشی شاهد خواهیم بود.

این گوشی احتمالا دومین گوشی خارج از خانواده نوت سامسونگ خواهد بود که از قلم پشتیبانی خواهد کرد. برخلاف گلکسی اس 21 اولترا، قرار است زد فولد 3 دارای یک اسلات اختصاصی برای جایگاه قلم اس پن باشد. افزون بر این‌ها، این گوشی احتمالا اولین دستگاه سامسونگ با دوربین زیر نمایشگر خواهد بود.

در بخش سخت‌افزاری، سامسونگ برای این پرچمدار، تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 888 را در کنار حداقل حافظه داخلی 256 گیگابایت در نظر گرفته است. قرار است این گوشی با One UI 3.5 مبتنی بر اندروید 11 معرفی شود. هنوز جزییاتی مانند ظرفیت باتری و مشخصات دوربین مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*