هوشمند سامسونگ

سفر به دنیای هوشمند سامسونگ

سامسونگ بدون شک پیشتاز عرصه تجهیزات الکترونیکی هوشمند، به ویژه لوازم خانگی است. گوشی‌ها و تبلت‌های این برند در کنار ساعت‌های هوشمند منحصر بفردش، تجربه‌ای بی‌نظیر برای کاربران فراهم می‌کنند. تصور آشپزخانه‌ای هوشمند که بتوان تجهیزات آن را از راه دور هم کنترل کرد، لذتی وصف ناپذیر دارد. یخچالی که اخبار را برایتان پخش می‌کند، ماشین لباسشویی که وقتی در خانه نیستید، می‌توانید به آن برنامه بدهید، کولرگازی که در طول شب وقتی در خواب هستید، دما را برای شما تنظیم می‌کند و تلویزیونی که دنیای وب را پیش رویتان قرار می‌دهد، بخشی از دنیای هوشمند سامسونگ هستند. امروز سفری کوتاه به دنیای تجهیزات اسمارت Samsung داریم و اگر هم سفر ما شوید، نگاهتان به تجهیزات الکتریکی تغییر می‌کند!

کهکشانی‌های سامسونگ، تحولی در دنیای گوشی هوشمند

مگر می‌شود در مورد دنیای هوشمند سامسونگ صحبت کرد و گوشی‌های کهکشانی جذاب این برند را از قلم انداخت. گوشی‌هایی که با نام گلکسی در سری‌های نوت، S، A و … وارد بازار شده اند و طرفداران بسیاری دارند. خانواده گلکسی‌های سامسونگ فرزندانی شامل سری نوت و S به عنوان پرچمدار دارند و بقیه اعضا در طبقه میان رده و پایین رده قرار می‌گیرند. نوت‌ها با قلم‌هایی که هربار پیشرفته تر از قبل می‌شوند، قابلیت‌های منحصر بفردی دارند که مهندسین و طراحان حرفه ای از آنها بهره می‌برند. سری S هم دارای چندین مدل است که با دوربین‌هایی فوق العاده و سخت افزاری بسیار با کیفیت در عین بهره مندی از باتری قدرتمند و نمایشگرهای جدید، کاربر را حیرت زده می‌کنند. دستیار هوشمند Bixby به شما کمک می‌کند که لذت زندگی با یک اسمارت فون را هرچه بیشتر بچشید. نمایندگی موبایل سامسونگ همه ساله هنگام عرضه پرچمداران و بعضا میان رده‌های این برند، با صف‌های طولانی کاربران و طرفداران مواجه می‌شود و این نشان دهنده سیطره Samsung در آسمان بی انتهای گوشی‌های هوشمند دارد.

لوازم خانگی هوشمند سامسونگ مراقب نمی خواهند!

صحبت کردن از گوشی هوشمند چندان عجیب نیست. اما ماجرای لوازم خانگی هوشمند به اندازه ای جذاب است که نمی توانید تصورش را بکنید. لوازم خانگی هوشمند سامسونگ، تجربه ای عجیب برای شما رقم می‌زنند. نیازی نیست دائم مراقب یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون و … باشید که آیا طبق برنامه کار می‌کنند یا نه. لازم نیست حتما در خانه باشید تا انبوه لباس‌ها را بشویید. نیازی نیست دائما دمای کولر گازی را تنظیم کنید و نگران هزینه برق مصرفی آن باشید. باور نمی‌کنید؟ در سفر به دنیای هوشمند سامسونگ، ایستگاه لوازم خانگی را دقیق تر ببینید!

یخچال هوشمند سامسونگ

تصورش را بکنید با یخچال تان در مورد انتخاب غذا مشورت می‌کنید! شاید کمی اغراق آمیز باشد اما این تعریف نادرستی از یخچال‌های هوشمند سامسونگ نیست. هوش مصنوعی سامسونگ به کمک برنامه Food AI دائما به شما اطلاع می‌دهد که موجودی یخچال تان را چه موادی تشکیل داده است. شما می توانید علایق اعضای خانواده را به او یاد بدهید تا بر آن اساس، به شما دستور پخت غذاهای متنوع را بدهد. فناوری تشخیص تصویر، آپشن دیگری است که طبق ادعای نمایندگی یخچال سامسونگ، در یخچال‌های هوشمند این برند به کار رفته است. این فناوری نام مواد غذایی موجود را تشخیص داده و به شما می‌گوید که چقدر تاریخ مصرف دارند. به این ترتیب می‌توانید انواع غذاهایی که با آن مواد تهیه می‌شوند را جستجو کرده و به عنوان یک ناهار خوشمزه در کنار خانواده، نوش جان کنید.

هوشمند سامسونگ

ماشین لباسشویی هوشمند سامسونگ

در ادامه سفر به دنیای هوشمند سامسونگ به ماشین لباسشویی‌های اسمارت این برند می‌رسیم. اولا که در این محصولات خبری از لرزش و سرو صدا و … نیست. ثانیا هوش مصنوعی به کمک کاربران آمده است تا لباس‌ها را بشویند و  در عین حال به کارهای دیگرشان برسند. برای ساده‌تر شدن چرخه شستن لباس‌ها، سامسونگ Auto Cycle Link را عرضه کرد. این فناوری، ماشین لباسشویی و خشک‌ کن کن را به هم وصل می‎‌کند. به این ترتیب بلافاصله بعد از این که چرخه شستشو به پایان رسید، خشک کن به صورت خودکار بهترین برنامه را انتخاب و لباس‌ها را به بهترین شکل، خشک می‌کند.

هوشمند سامسونگ

اسمارت تی وی‌های سامسونگ، تجربه بی نظیر تصویر، صدا و وب گردی

اما می‌رسیم به یکی از درخشان ترین بخش‌های دنیای هوشمند سامسونگ یعنی اسمارت تی وی‌های این برند. اگر سری به نمایندگی تلویزیون سامسونگ بزنید، انواع مدل‌های این محصول را در اندازه‌های مختلف مشاهده می‌کنید. تلویزیون‌های هوشمند تقریبا جای خود را بین کاربران به دست آورده اند و افراد زیادی از آنها در منزل استفاده می‌کنند. لذت نشستن روی کاناپه بعد از یک روز سخت کاری و مطالعه اخبار و وب گردی در یک نمایشگر بزرگ، چیزی نیست که به سادگی بتوان از آن گذشت. یا دانلود کردن بازی‌های جذاب و تماشای فیلم‌های یوتیوب و … . پیشنهاد می‌دهیم اگر می‌خواهید تلویزیون بخرید، به چیزی غیر از اسمارت تی وی‌های جذاب Samsung فکر نکنید!

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سامسونگ یعنی تجربه استفاده از تکنولوژی آینده در زمان حال

  2. هرجا سخن از اعتماد است نام زیبای سامسونگ می درخشد.
    ⭐⭐🌟🌟🌟🌟⭐⭐⭐🌟🌟⭐⭐🌟🌟🌟⭐🌟🌟🌟⭐🌟⭐⭐🌟🌟⭐⭐⭐⭐⭐🌟🌟🌟⭐⭐🌟🌟⭐⭐