نوسازی شبکه تلفن همراه

نوسازی شبکه تلفن همراه سیستان و بلوچستان توسط همراه اول

اپراتور همراه اول شبکه تلفن همراه سیستان و بلوچستان را نوسازی می‌کند و در اجرای این طرح 200 سایت در 76 شهر و روستای این استان تا پایان خرداد سال 1400 نوسازی خواهد شد.

اپراتور همراه اول نوسازی شبکه تلفن همراه سیستان و بلوچستان را در قالب پروژه ایمن‌سازی و بهسازی کشوری از دو هفته گذشته آغاز کرده و تا پایان خرداد 1400 ادامه خواهد داد. این پروژه با هدف افزایش پوشش با کیفیت شبکه، کاهش قطعی سایت‌ها و افزایش کیفیت و ارتقا پایداری شبکه به اجرا می‌رسد.

جزئیات نوسازی شبکه تلفن همراه سیستان و بلوچستان

نوسازی شبکه تلفن همراه

اپراتور همراه اول در کنار نوسازی 200 سایت در 76 شهر و روستای استان سیستان و بلوچستان به دنبال نصب سیستم تغذیه نیروی 6 «هاب سایت» و ایمن سازی 10 سایت پراهمیت این استان با وجود برخی مشکلات است که این پروژه توسط تیم‌های فنی همراه اول، مخابرات استان و شرکت نقش اول کیفیت (ناک) انجام خواهد شد.

از سایر اهداف و مزیت‌های اجرای این پروژه می‌توان به تقويت و پشتيبانی زيرساخت شبكه و جلوگیری از معارضات اجتماعی، ترمیم تجهیزات و بدنه سایت‌های شبکه همراه اول، جلوگیری از آسیب‌پذیری سایت‌های استان سیستان و بلوچستان در مقابل تغییرات آب و هوایی و در نهایت حفظ و استمرار پایداری شبکه اشاره کرد که همراه اول این پروژه را با صرف کمترین اعتبار و مدیریت هزینه‌ها در روزهای سخت کرونایی اجرا خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*