تویوتا یاریس

تویوتا یاریس لقب خودرو سال 2021 اروپا را از آن خود کرد

تویوتا یاریس خودرو سال 2021 اروپا شد. این هاچ بک ژاپنی محبوب با کسب 14 رای بالاتر از فیات 500 برنده رقابت خودروی سال اروپا شد.

هیئت‌داوران 59 نفره رقابت خودروی سال اروپا بعد از انجام بررسی‌های متعدد تویوتا یاریس را به عنوان خودرو سال 2021 اروپا انتخاب کردند. این هاچ بک ژاپنی توانست با 14 رای داوران و کسب 266 امتیاز این جایزه را به خود اختصاص دهد. فیات 500 نیز با دریافت 240 امتیاز و 9 رای در رتبه دوم جای گرفت. همچنین کوپرا فورمنتور با ۲۳۹ امتیاز در جایگاه سوم، فولکس‌واگن ID.3 با ۲۲۴ امتیاز در جایگاه چهارم، اشکودا اکتاویا با ۱۹۹ امتیاز در جایگاه پنجم، لندروور دیفندر با ۱۶۴ امتیاز در جایگاه ششم و سیتروئن C4 با ۱۴۳ امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارند.

تویوتا یاریس خودرو سال 2021 اروپا شد

تویوتا یاریس

تویوتا یاریس برای رسیدن به مرحله فینال توانست 27 رقیب مختلف از جمله بی ام و سری ۴، آئودی A3 و مرسدس بنز S کلاس را پشت سر بگذارد. طبق اعلام سازمان خودروی سال اروپا، تویوتا یاریس با شایستگی کامل توانست رقبای گران‌تر از خود را شکست دهد و از لحاظ نمای بیرونی، کیفیت، تجهیزات ایمنی و رفاهی، پرفورمنس و هندلینگ امتیازات بالایی را دریافت کند. همچنین داوران از موتور 1 لیتری باکیفیت، تکنولوژی هیبریدی و نسخه اسپرت GR این خودرو تمجید کردند.

تویوتا یاریس

این هاچ بک ژاپنی از دید هیئت‌داوران در کلاس خود در تمامی جهات خوش درخشیده است و توانسته بالاترین ویژگی‌‌های ایمنی را ارائه دهد. همچنین داوران این خودرو را از لحاظ رانندگی جذاب، مصرف سوخت مناسب و قابلیت اطمینان زیاد مورد تحسین قرار داده‌اند. گفتنی است مشتریان نیز با دیدگاه داوران هم‌عقیده هستند؛ چراکه این خودرو اخیرا توانست لقب پرفروش‌ترین محصول تویوتا در اروپا را از آن خود کند. گفتنی است تویوتا یاریس قبلا در سال 2000 نیز لقب خودرو سال اروپا را کسب کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*