زمان شارژ نوبیا رد مجیک 6 پرو

زمان شارژ نوبیا رد مجیک 6 پرو، کمتر از حد انتظار است

به تازگی گوشی nubia Red Magic 6 Pro رونمایی شده است. حال به لطف شارژر 120 واتی، زمان شارژ نوبیا رد مجیک 6 پرو، کمتر از حد انتظار است.

دیروز شاهد معرفی گوشی‌های گیمینگ نوبیا رد مجیک 6 و 6 پرو بودیم. مدل عادی با شارژر 65 واتی عرضه می‌شود و این در حالی است که نسخه پرو، از شارژ 120 واتی پشتیبانی می‌کند. طبق ادعای کمپانی سازنده، زمان شارژ نوبیا رد مجیک 6 پرو، 17 دقیقه و از 0 تا 100 درصد خواهد بود. اکنون توسط یک وبلاگ نویس چینی به نام Zhong Wenze آزمایشی واقعی برای زمان شارژ این گوشی انجام شده است.

زمان شارژ نوبیا رد مجیک 6 پرو

در ابتدا، اسمارت فون تنها 3 درصد شارژ دارد. به سرعت و تنها در 10 ثانیه، شاهد رسیدن به شارژ 4 درصد خواهیم بود. به لطف شارژ 120 واتی GaN (گالیم نیترید) پس از یک دقیقه، شارژ دستگاه به 15 درصد می‌رسد. تنها 5 دقیقه لازم است تا Red Magic 6 Pro به 56 درصد شارژ برسد. 7 دقیقه بعد از این موضوع شاهد شارژ 100 درصد دستگاه خواهیم بود. در واقع از 3 درصد تا 100 درصد شدن شارژ باتری، تنها 12 دقیقه و 7 ثانیه زمان لازم است.

واضح است که ممکن است این آزمایش دارای ایراداتی باشد و یک تحقیق علمی محسوب نمی‌شود اما به ما کمک می‌کند تا تصور بهتری در مورد سرعت واقعی شارژ 120 واتی داشته باشیم. علاوه بر این باید ببینیم در این سرعت شارژ، میزان دما و گرمای دستگاه چقدر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*