سامسونگ بزودی تبلت های ارزان قیمت سری گلکسی تب A را روانه بازر خواهد کرد

کمپانی سامسونگ با هدف رقابت در بازار تبلت های ارزان قیمت و پایین رده ، بزودی دو تبلت جدید از خانواده تبلت های سری گلکسی تب A خود را روانه بازار خواهد کرد.این دو تبلت که با اندازه نمایشگرهای ۸ و ۹.۷ اینچی عرضه شده‌اند، بازار پایین‌رده‌ی تبلت‌ها را هدف گرفته‌اند و مشخصات سخت افزاری نچندان بالای آنها، برای مصارف عادی کافی خواهد بود.

از مشخصه‌های مشترک این دو تبلت می‌توان به استفاده از چیپست ۴ هسته‌ای و ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۴۱۰ با کلاک ۱.۲ گیگاهرتز، حافظه رم ۱.۵ گیگابایت، حافظه داخلی ۱۶/۳۲ گیگابایت (قابل افزایش توسط کارت حافظه میکرو اس دی) به همراه دو دوربین ۵ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه اشاره کرد.

samsung-galaxy-tab-a-1

سامسونگ همچنین در طراحی این دو تبلت ظرافت زیادی به خرج داده و قطر آنها تنها ۷.۵ میلیمتر است که باعث شده بسیار زیبا و مدرن دیده شوند.

samsung-galaxy-tab-a-2رزولوشن درنظر گرفته شده برای این تبلت‌ها شاید عمده‌ترین نقطه ضعف آنها نیز باشد، چرا که رزولوشن ۱۰۲۴ × ۷۶۸ پیکسل بسیار قدیمی و کم بنظر می‌آید (مخصوصا روی اندازه ۹.۷ اینچی). باتری‌های این دو تبلت نیز به ترتیب ۴۲۰۰ و ۶۰۰۰ میلی آمپر برای سایز ۸ اینچ و ۹.۷ اینچ هستند که درحد معمول بنظر می‌آیند.

در نهایت باید گفت این دو تبلت که بصورت پیشفرض به اندروید ۵.۰ مجهز شده‌اند، با قیمت‌های ۲۲۹ دلار برای مدل ۸ اینچی، ۲۹۹ دلار برای مدل ۹.۷ اینچی و ۳۴۹ دلار برای مدل ۹.۷ اینچی به همراه قلم مخصوص سامسونگ به فروش خواهند رسید.

منابع : engadget & anandtech

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ببخشید قیمت این تبلت ها چنداست؟؟

  2. یه سوال داشتم و این بود که این تبلت قلم هم داره؟؟؟؟؟ میشه زود تر جواب بدید؟؟؟؟ممنون