فناوری 5G

عضو هیئت‌مدیره همراه اول از ارائه فناوری 5G در هرمزگان در آینده نزدیک خبر داد

عضو هیئت‌مدیره همراه اول در آیین اتصال روستاهای استان هرمزگان به شبکه اینترنت اعلام کرد به زودی فناوری 5G در این استان ارائه خواهد شد.

صبح روز چهارشنبه 20 اسفندماه آیین اتصال روستاهای استان هرمزگان به شبکه اینترنت با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران ارشد این استان در بندرعباس برگزار شد. بابک تراکمه، عضو هیئت‌مدیره همراه اول در این مراسم وضعیت شبکه همراه اول در استان هرمزگان را تشریح کرد.

عضو هیئت‌مدیره همراه اول عنوان کرد پوشش جمعیتی این اپراتور در استان هرمزگان به 95 درصد افزایش پیدا کرده و امروز نزدیک به دو میلیون سیم کارت همراه اول در جغرافیای هرمزگان به ثبت رسیده است. وی افزود هم‌اکنون 2862 کیلومتر از جاده‌های فرعی و اصلی و 357 کیلومتر از مسیرهای ریلی هرمزگان تحت پوشش همراه اول قرار دارند. طبق گفته تراکمه این میزان پوشش با سرمایه‌‌گذاری و راه‌اندازی 853 سایت و 2570 تکنولوژی امکانپذیر شده است. وی افزود 70 درصد از کاربران اینترنت همراه اول از پوشش 4G و حدود 30 درصد نیز از پوشش 3G بهره می‌برند.

ارائه فناوری 5G همراه اول در هرمزگان

فناوری 5G

تراکمه با اعلام اینکه فناوری 5G در استان هرمزگان نیز ارائه خواهد شد گفت به زودی شاهد این اتفاق خواهیم بود. وی افزود البته استقبال مشترکان هرمزگانی از خدمات همراه اول مسیر توسعه بیشتر این اپراتور در هرمزگان را هموار خواهد کرد. عضو هیئت‌مدیره همراه اول تاکید کرد همراه اول برای همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای توسعه ایده‌های نوآورانه و متناسب با زیست‌بوم هرمزگان آمادگی دارد.

تراکمه با اشاره به افتتاح‌های امروز با حمایت وزارت ارتباطات گفت:

بخش دیگری از روستاهای دوردست هرمزگان تحت پوشش شبکه همراه اول قرار گرفتند.  همراه اول توانست با ایجاد و ارتقا 97 سایت برای پوشش 140 روستای محروم در هرمزگان، بیش از پیش در زمینه عدالت ارتباطی حرکت کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*