نسخه لایت اینستاگرام

نسخه لایت اینستاگرام در ۱۷۰ کشور جهان عرضه می‌شود

فیس بوک به تازگی خبر از راه‌اندازی نسخه لایت اینستاگرام – Instagram Lite در ۱۷۰ کشور جهان برای افرادی که اینترنت ضعیفی دارند، داده است.

فیس‌بوک نسخه لایت اینستاگرام را در ۱۷۰ کشور جهان راه‌اندازی می‌کند تا افرادی که اینترنت ضعیفی دارند بتوانند بدین وسیله به این سرویس شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری فیلم و ویدئو دسترسی پیدا کنند. نسخه Lite اینستاگرام برای گوشی‌های اندرویدی قابل استفاده خواهد بود و به پهنای باند کمتری نسبت به نسخه استاندارد این اپلیکیشن احتیاج دارد.

نحوه دسترسی به نسخه لایت اینستاگرام

نسخه مذکور در مقایسه با ۳۰ مگابایت برای اینستاگرام به سرعت ۲ مگابایت احتیاج دارد و حتی می‌تواند در شبکه‌های کندتر نسل دوم کار کند و کاربران را در نقاط مختلف آسیا، آفریقا، هند و آمریکای لاتین که زیرساخت کهنه‌تری دارند قادر می‌سازد تا به این سرویس دسترسی یابند.

بر اساس اظهارات یکی از مدیران فیس بوک، راه‌اندازی نسخه Lite اینستاگرام برای ۱۷۰ کشور به منظور عرضه جهانی این اپلیکیشن انجام خواهد شد و این نسخه به غیر از تلویزیون و ریل تمام ویژگی‌های مهم اپلیکیشن اینستاگرام را دارا می‌باشد.

نسخه لایت خود اپلیکیشن‌ فیس بوک از پنج سال پیش در سطح جهانی راه‌اندازی شده است. علاوه بر نسخه سبک اینستاگرام، فیس بوک برای دسترسی مناسب به اینترنت در ۲۰ کشور آفریقا، آمریکای جنوبی، آسیا سرویس اکسپرس وای فای را طراحی کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*