قاب popSLATE ، آیفون ۶ را به یک صفحه نمایش جوهر الکترونیکی مجهز می کند

یک کمپانی تولید کننده لوازم جانبی تلفن همراه با نام popSLATE ، بتازگی قاب محافظی را برای گوشی های هوشمند ( فعلا فقط برای آیفون ۶ ) طراحی کرده که گوشی را به یک صفحه نمایش جوهر الکترونیکی مجهز می کند.وجود چنین صفحه نمایشی در گوشی باعث کاهش چشم گیر مصرف باتری در آن خواهد شد.با گجت نیوز همراه باشید.

بله دوستان بازهم همان داستان قدیمی و ناخوشایند “عمر باتری” ، این بدون شک بزرگترین مشکل ابزاری های همراه امروزی خصوصا اسمارت فون ها است.اما دلیل مصرف بالای گوشی های هوشمند چیست ؟ عواملی بسیاری باعث مصرف باتری یک گوشی می شوند اما یکی از مهم ترین آنها صفحه نمایش های بزرگ و درخشان گوشی های امروزی است.ولی شاید لازم نباشد هر بار که ما گوشی خود را چک میکنیم ، صفحه نمایش آن تا این حد انژری مصرف کند.

راه حل این مشکل استفاده از نمایشگر های جوهر الکترونیکی است.صفحه نمایش هایی که از دیر باز مورد استفاده ما قرار گرفته اند و یکی از مزایای اصلی آنها مصرف بسیار کم انرژی است.

اگر به خاطر داشته باشید ، کمپانی روسی Yota اولین گوشی هوشمند دو نمایشگره دنیا را که یکی از نمایشگرهای آن معمولی و دیگری جوهر الکترونیکی بود را معرفی کرد.YotaPhone محصول جالبی بود که به لطف نمایشگر جوهر الکترونیکی در آن ، مصرف شارژ باتری به طرز چشم گیری کاهش یافته است.البته اگر کاربر برای انجام اموری نظیر ارسال و دریافت پیام های متنی ، کتاب خوانی و … از این نمایشگر استفاده کند.

اما کسانی که تمایلی به خرید این گوشی روسی نداشته باشند باید چه کاری انجام دهند؟ اینجاست که باید با قاب‌های شرکت popSLATE آشنا شوید.این قاب با داشتن صفحه نمایشی ۴ اینچی به صورت مجزا که بر روی پشت گوشی شما نصب می‌شود این امکان را به شما می‌دهد تا از جوهر الکترونیکی آن استفاده کنید.

popSLATE-case-1

قاب popSLATE که فعلا مخصوص آیفون ۶ طراحی شده به کاربر این اجازه را می‌دهد تا به وسیله‌ی بلوتوث، عکس یا نقشه‌ی مورد نظر را بر روی نمایشگر قاب را به نمایش در بیاورد. این تصاویر که به صورت سیاه و سفید در اختیار شما قرار می‌گیرند توسط یک برنامه‌ی مخصوص قابلیت کنترل شدن را دارند.اگر هم تمایلی به نصب برنامه‌ی مخصوص این قاب ندارید می‌توانید از دکمه‌ی مخصوص تعبیه شده بر روی قاب برای تغییر تصاویر استفاده کنید.

popSLATE-case-(2)

قاب کمپانی popSLATE دارای باتری ۲۴۰ میلی آمپری است که با یک بار شارژ کردن می‌توانید از آن تا ۷ روز استفاده کنید. این قاب که در ماه ژانویه برای عموم در دسترس خواهد بود فعلا ویژگی‌های محدودی دارد و بدون شک در آینده‌ای نه چندان دور کمپانی popSLATE ویژگی‌های بیشتری را به آن اضافه می‌کند.

popSLATE-case-(1)

جالب است بدانید که این شرکت ابتدا در سال ۲۰۱۲ از این محصول رونمایی کرده و منتظر فرصتی مناسب برای عرضه‌ی آن بوده است. قاب کمپانی popSLATE که برای گوشی‌های آیفون تدارک دیده شده با قیمت ۱۲۹ دلار تا چند ماه دیگر عرضه می‌شود و به تمامی مناطق دنیا فرستاده خواهد شد.در صورت استقبال از این محصول ، پیش بینی می شود این قاب برای اسمارت فون های اندرویدی نیز طراحی و تولید گردد.

popSLATE-case-(5) popSLATE-case-(3)

منبع : phonearena