سایت 5G همراه اول

پنجمین سایت 5G همراه اول فردا در قم افتتاح می‌شود

پنجمین سایت 5G همراه اول فردا سه شنبه 26 اسفند 99 طی مراسمی در جوار حرم مطهر حضرت معصومه (س) قم افتتاح می‌شود.

اپراتور همراه اول قصد دارد پنجمین سایت 5G خود را فردا سه شنبه 26 اسفند 99 در جوار حرم مطهر حضرت معصومه (س) قم افتتاح کند. در مراسم افتتاح این سایت استاندار، شهردار، نمایندگان استان قم در مجلس، جمعی از مدیران همراه اول، شرکت مخابرات ایران و اصحاب رسانه حضور خواهند داشت.

جزئیات افتتاح پنجمین سایت 5G همراه اول در قم

همراه اول از سال 95 مطالعه روی فناوری 5G را آغاز کرد و توانست فرایند بومی‌سازی این فناوری را با استفاده از توان داخلی شامل تیم‌های فنی اپراتور و شرکت‌های ایرانی به انجام برساند. در همین راستا این اپراتور با افتتاح دو سایت در مشهد مقدس، یک سایت در برج ستاره ونک تهران و یک سایت هم در باغ کتاب تهران اکنون قصد دارد پنجمین سایت خود را روز سه شنبه 26 اسفند 99 طی مراسمی در قم افتتاح کند. همراه اول از دلایل افتتاح این سایت 5G در استان قم به مواردی چون مرکزیت حوزه‌های علمیه کشور، تقویت نشر معارف دینی با تکیه بر پتانسیل فناوری‌های نوین اشاره کرد.

آن دسته از افرادی که خواهان بهره‌مندی از سریع‌ترین شبکه 5G کشور هستند با داشتن گوشی 5G قادر خواهند بود از خدمات سایت‌های 5G همراه اول استفاده کنند. همچنین آن دسته از افرادی که به گوشی 5G دسترسی ندارند نیز قادرند به واسطه مودم و سرویس وای فای به شبکه همراه اول متصل شوند و از مزایای این فناوری استفاده نمایند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*