واکسن جانسون اند جانسون

موافقت اتحادیه اروپا با استفاده اضطراری از واکسن جانسون اند جانسون

اتحادیه اروپا واکسن جانسون اند جانسون – Johnson & Johnson را برای مقابله با کرونا تایید و با استفاده اضطراری از آن موافقت کرده است.

بر اساس جدید‌ترین گزارش‌ها، اتحادیه اروپا موافقت خود را با استفاده اضطراری از واکسن جانسون اند جانسون اعلام کرده است. سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) نزدیک به دو هفته پیش با استفاده اضطراری از واکسن تک دوز کرونای شرکت جانسون اند جانسون موافقت کرد و اکنون این واکسن مورد تأیید اتحادیه اروپا قرار گرفته است.

انتظار می‌رود که این واکسن به شکل گسترده در سراسر جهان مورد استفاده قرار بگیرد، زیرا می‌توان آن را در دمای طبیعی یخچال حمل و ذخیره کرد و به همین دلیل توزیع آن نسبت به واکسن‌های فایزر و مدرنا ساده‌تر است و باید به شکل منجمد حمل شود.

واکسن جانسون اند جانسون

مشکل تامین مواد اولیه واکسن جانسون اند جانسون

این واکسن بعد از واکسن فایزر، آسترازنکا و مدرنا به عنوان چهارمین واکسن کرونا مورد تأیید اتحادیه اروپا شناخته می‌شود؛ اما احتمال دارد که این شرکت به علت عدم توانایی در تهیه مواد اولیه واکسن از انجام تعهدات خود در زمینه تأمین واکسن باز بماند.

طبق گزارش رویترز شرکت Johnson and Johnson اکنون اعلام کرده است که تلاش می‌کند تا ۵۵ میلیون دوز واکسن وعده داده شده را تا پایان ماه ژوئن به تولید برساند. این شرکت در بیانیه خود آورده است که هنوز متعهد است تا۲۰۰ میلیون وعده داده شده در سال را تأمین کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*