پلی استیشن 5

نسخه سفارشی پلی استیشن 5 با قاب خنک کننده مایع توسط کاربران ساخته شد!

یک کاربر تایوانی خوش ذوق موفق به ساخت نسخه سفارشی پلی استیشن 5 – PlayStation 5 همراه با یک قاب جدید مجهز به خنک کننده مایع شده است.

تقریبا از زمانی که کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 در اواسط پاییز سال 2020 معرفی شده، بسیاری از طرفداران دنیای گیم نتوانسته‌اند که این دستگاه ارزشمند را خریداری کنند. حال دلیل ناموفق ماندن آن‌ها می‌تواند مسئله قیمت باشد که به دلیل وجود واسطه‌ها و افزایش آن، کاربران برای هموار شدن راه خود صبر کرده‌اند.

اما دلیل اصلی دست نیافتنی بودن این کنسول، خریداری شدن واحدهای عظیم آن توسط همین واسطه‌ها، درحالی است که تعداد کنسول‌های PS5 عرضه شده خود بسیار کم بوده و باعث شده تا در بسیاری از مناطق جهان به راحتی قابل پیدا کردن و خرید نباشد.

به هر حال در این بین، طرفداران بسیاری هم موفق به خرید و تجربه نسل نهم دنیای بازی‌های ویدیویی با PS5 شده‌اند و حتی آن را دست‌کاری کرده‌اند!

ترکیب جدید پلی استیشن 5 با سیستم خنک کننده مایع!

یک گیمر تایوانی با نام کاربری Nhenhophach که کار ساخت کیس‌های طراحی شده و دست‌ساز را دارد، اخیرا پس از خرید کنسول PS5 خود، دست به تغییر اجزای آن زده است.

در ویدیو بالا می‌توانید مشاهده کنید که این شخص به کلی کنسول نسل نهمی سونی را تکه تکه کرده و با قطعات جدید خود مجددا سر هم می‌کند تا یک سیستم خنک کننده مایع را به آن متصل کند. درواقع کاربران و افرادی که کار ساخت و طراحی کِیس و سخت‌افزار را بخصوص برای رایانه‌های شخصی دارند، انتخاب خود را برای سیستم خنک کننده به سمت گزینه مایع می‌برند؛ چراکه نه‌تنها صدای کمتری تولید می‌کند، بلکه نسبت به سیستم‌ها خنک کننده بادی مانند فَن‌های غول‌پیکر، سایز بسیار کمتری را هم دارند.

به گفته Nhenhophach، این اولین نسخه سفارشی پلی استیشن 5 با سیستم خنک کننده مایع در جهان است و نسخه‌های دیگری نیز توسط وی در آینده ساخته خواهد شد. همچنین جالب است بدانید که وی اعلام کرده که به‌زودی مدل تبلیغاتی قطعات به کار رفته خود را برای فروش قرار خواهد داد تا افرادی که قصد دارند تا از سیستم خنک کننده آبی برای کنسول خود استفاده کنند، بتوانند آن‌ها را خریداری کرده و سپس به روش مورد پسند کنسول خود را مجهز کنند.

با این حال جالب است بدانید که این کار هرگز برخلاف قوانین نبوده و این شخص دستی در تغییر قطعات سخت‌افزاری کنسول نداشته و تنها مدل ظاهری آن را تغییر داده است. همچنین لازم به ذکر است که این نسخه جدید از PS5 با خنک کننده آبی، ظاهرا سایز بسیار کوچک‌تری را هم نسبت به کنسول اصلی دارد؛ امری که باعث می‌شود تا به‌زودی جمع بسیاری از کاربران به سوی خرید قطعات لازم برای مجهز کردن دستگاه خود به سیستم خنک کننده مایع بروند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*