سامسونگ و رونمايي از دوربين کوچک و بدون آينه NX Mini

samsung nx mini camera

سامسونگ امروز یک دوربین بدون آیینه دیگر را به لیست دوربین‌های خود افزود. NX Mini دوربینی است که کمپانی کره‌ای امیدوار است همواره و همه‌جا همراه مشتریانش باشد. این دوربین از نظر ابعاد و سایز آنقدر کوچک است که به راحتی می‌تواند در جیب جا شود و از طرفی به لطف سنسور ۱ اینچی آن کیفیت قابل قبولی را ارایه می‌کند.

{photo}92/12/29/samsung-NX-Mini{/photo}

لنز ۹ میلی‌متری دوربین NX Mini از f/3.5 (معادر ۲۴ میلی‌متر) بهره می‌برد و سنسور آن نیز ۲۰ مگاپیکسلی است. سامسونگ قیمت ۴۴۹ دلار رابرای این محصول در نظر گرفته است. البته اگر کاربر بخواهد این دوربین را با لنز 24-73 میلی‌متر به همراه فلاش خارجی تهیه نماید باید ۵۴۹ دلار هزینه کند.

samsung nx mini camera

دوربین NX Mini مجهز به یک سنسور ۱ اینچ و هم‌سایز RX100 سونی یا سری ۱ نیکون است.

این دوربین در پنج رنگ سفید، مشکلی، قهوه‌ای، سبز و صورتی روانه بازار خواهد شد. سامسونگ یک کیف کوچک مخصوص این دوربین را نیز ارایه کرده است که از طریق آن می‌توان دوربین را به راحتی حمل کرد. از آنجایی که امکان تعویض لنز در این دوربین‌ها وجود دارد کاربر می تواند از لنزهای مختلف ساخت سامسونگ در آن بهره ببرد و براساس نیاز خود لنز دستگاه را تعویض کند.

samsung nx mini camera

از آنجایی که صفحه نمایش این دوربین قابلیت چرخش در زوایای مختلف را دارد می‌توان از آن برای عکس‌برداری پرتره از خود نیز استفاده نمود.

این دوربین از اتصال‌های NFC و وای‌-فای نیز پشتیبانی می‌کند و قادر است تصاویر را بدون نیاز به واسطه یا کامپیوتر مستقیما به فلیکر یا دراپ‌باکس آپلود کنید.اگر دوربین را به شبکه داخلی خود متصل کنید می‌توانید از آن برای کنترل نوزاد خود استفاده کنید و از راه دور و از طریق اپلیکیشن مربوطه در تبلت یا تلفن هوشمند خود دسترسی داشته باشید.

{photo}92/12/29/samsung-NX-Mini-1{/photo}

دوربین NX Mini سامسونگ از ماه آینده راهی بازار خواهد شد.

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام دوستان کسى از قيمت اين دوربين خبر داره من يکى دارم صفرشو ميخوام بفروشم