افشای امکانات و مشخصات وان پلاس واچ

مشخصات وان پلاس واچ پیش از رونمایی رسمی فاش شد

چند روز مانده تا رونمایی از اسمارت واچ OnePlus در کنار گوشی‌های وان پلاس ۹، مشخصات وان پلاس واچ به همراه برخی از امکانات آن به بیرون درز کرد.

انتظار می‌رود ساعت هوشمند وان پلاس واچ در کنار گوشی‌های سری وان پلاس 9 در تاریخ 23 مارس (3 فروردین) رونمایی شود. وان پلاس تاکنون اطلاعات مهمی از گوشی‌های سال 2021 خودش را منتشر کرده است، اما هیچ جزئیاتی از نخستین ساعت هوشمند این شرکت در دست نیست. اکنون برخی از ویژگی‌ها و مشخصات وان پلاس واچ در فضای مجازی ظاهر شده است تا ما ایده خوبی از اینکه نخستین ساعت هوشمند وان پلاس چگونه است را به دست بیاوریم.

افشای امکانات و مشخصات وان پلاس واچ

منابع ادعا می‌کنند ساعت هوشمند OnePlus در دو نسخه مشکی و نقره‌ای و اندازه 46 میلی‌متری عرضه خواهند شد؛ گرچه مشخص نیست که این دیوایس تنها در نسخه 46 میلی‌متری عرضه می‌شود یا دارای یک نسخه کوچک‌تر هم هست. این گجت پوشیدنی ویژگی‌های معمولی تناسب اندام و سلامت نظیر تشخیص ورزش، نظارت بر خواب، نمایشگر ضربان قلب و نظارت بر استرس کاربر را ارائه می‌کند. این دیوایس به یک حسگر SpO2 برای اندازه‌گیری اکسیژن سطح خون نیز مجهز است. به علاوه اینکه گواهی IP68 را هم برای مقاومت در برابر نفوذ آب ارائه می‌کند که به شما اجازه استفاده از دیوایس هنگام شنا کردن را می‌دهد.

افشای امکانات و مشخصات وان پلاس واچ

این ساعت هوشمند می‌تواند نوتیفیکیشن‌های گوشی هوشمندی که به آن متصل است را به نمایش بگذارد و از طریق آن موسیقی در حال پخش روی گوشی خود را کنترل کنید. این گجت پوشیدنی ۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد و می‌توانید به عنوان یک ریموت کنترل برای تلویزیون وان پلاس نیز از آن استفاده کنید.

منبع این خبر می‌گوید وان پلاس واچ به فناوری شارژ Warp Charge نیز مجهز است که می‌تواند در عرض ۲۰ دقیقه آن را شارژ کند. البته سایز باتری آن مشخص نیست. ما نمی‌دانیم این دیوایس سیستم عامل Wear OS را اجرا می‌کند یا یک سیستم عامل اختصاصی را اجرا خواهد کرد؛ با این حال منبع ادعا می‌کند که در نسخه‌های معمولی و سیم کارت خور عرضه می‌شود که اجازه می‌دهد تماس‌های تلفنی خود را هم با آن پاسخ دهید.

کمتر از یک هفته دیگر تا رونمایی از این دیوایس باقی مانده است. انتظار می‌رود طی روزهای آینده وان پلاس جزئیات بیشتری را از این ساعت هوشمند منتشر خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*