رنگ فریم آیفون

آیا رنگ فریم آیفون شما هم در حال محو شدن است؟

در تازه‌ترین مشکلات مربوط به آیفون‌ها، گزارش‌هایی درباره محو شدن رنگ فریم آیفون 11، 12 و اس ای به دست رسیده که روی ظاهر دیوایس تاثیر منفی زیادی می‌گذارد.

لیست تفاوت‌های میان مدل‌های پروی آیفون 12 – iPhone 12 با مدل‌های غیر پرو زیاد طولانی نیست ولی برخی از آن‌ها چشم‌‌گیر هستند مانند استفاده از دوربین برای زوم بهتر و فریم استیل دور بدنه در مدل‌های پرو در مقابل فریم آلومینیومی در مدل‌های معمولی. تغییر متریال مورد استفاده در فریم مدل‌های ساده جهت کاهش هزینه‌های تولید انجام شده که ظاهرا سبب ایجاد مشکلاتی در حفظ رنگ شده است.

اپل از سالیان دور درآمد مربوط به آیفون‌های قرمز رنگ را صرف امور خیریه و کمک به موسسه‌های مقابله و درمان ایدز می‌کرد و در سال جاری این درآمد به منظور مقابله با ویروس کرونا به صندوق جهانی پول واریز شد. در آیفون‌های قرمز رنگ فریم دور گوشی محو شده و به رنگ نارنجی در آمده است.

به گفته کاربران رنگ فریم آیفون 11، 12 و اس ای 2020 در گوشه‌ها محو شده‌اند و دلیل مشخصی برای این اتفاق وجود ندارد. دیوایس‌ها درون کیس سیلیکونی اپل قرار داشته‌اند و رفته رفته کاربران بیشتری که آیفون سبز و مشکی در اختیار داشتند صدای اعتراضشان بلند شد. این محو شدگی صرف نظر از استفاده از کیس و محافظ بوده و چه از بک کاور استفاده می‌کردید و چه نمی‌کردید، باز هم رنگ فریم بدنه از بین می‌رفت.

محو شدگی رنگ فریم آیفون 12

یکی از مقصران احتمالی ممکن است فریم آنودیزه شده اپل برای برخی رنگ‌های آیفون باشد و احتمالا آن‌هایی که آنودیزه نشده‌اند با مشکل محو شدن رنگ فریم مواجه هستند.

رنگ فریم آیفون

آیا شما آیفون‌های جدید اپل را خریداری کرده‌اید؟ آیا شما نیز با مشکل محو شدن رنگ فریم آیفون دست و پنجه نرم می‌کنید؟ با کاربران گجت نیوز در بخش نظرات گفت‌وگو کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*