شیائومی می اسمارت بند 6

شیائومی می اسمارت بند 6 با پنل آمولد تمام صفحه از راه رسید

یکی از محصولات معرفی شده در رویداد Mega Launch، شیائومی می اسمارت بند 6 – Xiaomi Mi Smart Band 6 بود. در ادامه با این دستبند هوشمند بیشتر آشنا خواهید شد.

از زمان اضافه شدن صفحه رنگی به سری Mi Band، شیائومی می اسمارت بند 6 بزرگ‌ترین ارتقا را به خود دیده است. این گجت با الهام از گوشی های هوشمند، نمایشگری با گوشه‌های گرد شده دارد. به گفته‌ی کمپانی سازنده، سایز صفحه 1.56 اینچ است؛ اما حالت کپسولی شکل آن، برآورد اندازه را کمی مشکل می‌کند.

شیائومی می اسمارت بند 6

البته همین طراحی، فضای صفحه را در قیاس با نسل قبلی تا 50 درصد بزرگ‌تر جلوه می‌دهد. وضوح نمایشگر، 486 در 152 پیکسل است (تراکم 326 ppi) و روشنایی آن به 450 نیت می‌رسد. همچنین روی صفحه، شیشه‌ی مقاوم کشیده شده و پوشش ضد اثر انگشت دارد.

دیگر ارتقای عمده، امکان پایش SpO2 است. به لطف این قابلیت، می‌توانید سطح اکسیژن خون خود را هنگام فعالیت‌های ورزشی اندازه بگیرید. بررسی کیفیت تنفس در خواب و سنجش ضربان قلب به طور 24 ساعته، دیگر امکانات شیائومی می اسمارت بند 6 هستند. مانیتورینگ استرس و سلامت بانوان را نیز به این موارد اضافه کنید.

مانند نسل قبلی، این دستبند هوشمند یک باتری لیتیوم-پلیمر 125 میلی آمپر ساعتی با شارژدهی 14 روزه دارد. از همان روش شارژ مغناطیسی هم استفاده می‌کند.

اما می اسمارت بند جدید با 30 حالت ورزشی سازگار است؛ یعنی دو برابر قبل که چند تای آن‌ها به طور خودکار شناسایی می‌شوند: پیاده‌روی، تردمیل، رکاب‌زنی، دستگاه روئینگ (ارگومتر) و اسکی‌واره (الیپتیکال)!

این گجت تا فشار 5 اتمسفر نسبت به آب مقاوم و هنگام شنا قابل استفاده است. بند سیلیکیونی آن رنگ‌بندی مشکی، نارنجی، زرد، زیتونی، کرِم و آبی دارد؛ ضمن اینکه بلندی آن را می‌توانید بین 155 تا 219 میلی‌متر، تنظیم کنید.

ناگفته نماند ابعاد این دستنبد 47.4 در 18.6 در 12.7 میلی‌متری، تقریبا هم‌اندازه با می بند 5 است.

قیمت شیائومی می اسمارت بند 6

شیائومی فروش نسخه معمولی را به زودی در چین آغاز می‌کند؛ با قیمتی معادل 35 دلار!

نسخه NFC اما حدود 280 یوان قیمت دارد که با 42.5 دلار برابری می‌کند. در اروپا اما قیمت 45 یورو است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*