مشخصات سونی اکسپریا 1 مارک 3

مهم‌ترین امکانات و مشخصات سونی اکسپریا 1 مارک 3 فاش شد

مشخصات سونی اکسپریا 1 مارک 3 – Sony Xperia 1 III توسط یک افشاگر منتشر شد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نمایشگر 120 هرتزی و دوربین پریسکوپی اشاره کرد.

به تازگی سونی تأیید کرده است که 14 آوریل (25 فروردین) از یک رویداد خبری میزبانی خواهد کرد. گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد سونی در این رویداد از گوشی پرچمدار Xperia 1 III به همراه چند گوشی هوشمند میان‌رده دیگر رونمایی خواهد کرد. اما چند روز مانده به برگزاری این رویداد، یک افشاگر مشخصات سونی اکسپریا 1 مارک 3 را فاش کرده است.

مشخصات سونی اکسپریا 1 مارک 3

از مهم‌ترین امکانات و قابلیت‌های گوشی سونی اکسپریا 1 مارک 3 می‌توان به یک نمایشگر 6.5 اینچی 4K HDR OLED اشاره کرد که عمق رنگ 10 بیت، حداکثر روشنایی 1300 نیت و نرخ رفرش 120 هرتزی را ارائه می‌کند. در قلب تپنده‌ی این گوشی چیپست اسنپدراگون 888 حضور دارد که 12 گیگابایت رم نیز آن را همراهی می‌کند. گرچه شاید ظرفیت رم این گوشی در بازار چین 16 گیگابایتی باشد. حافظه داخلی این گوشی نیز 512 گیگابایتی است.

مشخصات سونی اکسپریا 1 مارک 3

در پشت قاب این گوشی سیستم دوربین سه‌گانه‌ای متشکل از حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی، یک حسگر دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک لنز پریسکوپی تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم 60 برابری قرار دارد. ضمن اینکه لنز پریسکوپی این گوشی با فناوری Cyber-Shot سونی بهینه می‌شود. گوشی Sony Xperia III از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد که با توان 65 وات شارژ می‌شود. در حال حاضر هیچ صحبتی از دوربین سلفی این گوشی به میان نیامده است.

در این افشاگری، اطلاعات جذابی مثل نرخ رفرش بالای نمایشگر و توان شارژ 65 وات فاش شده است که می‌تواند برای طرفداران کمپانی سونی جذاب باشد. هرچند ممکن است برخی از این اطلاعات نیز شایعه باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اشغال ترین موبایل سال 2021 هم داره معرفی میشه
    خب سونبنجل آشغال،حداکثر روشنایی 1300 رو سامسونگ رو میان رده سوار میکنه
    چرا همیشه باید آشغال ترین قطعات رو بندازی به 5000 تا مشتری خودت که فقط کارمندای خودت هستن…خخخخ
    به امید ترک کردن بازار موبایل توسط این آشغال ساز

  2. یا خدا عجب مشخصاتی ،به این میگن یک گوشی پرچمدار و بی نقص
    به امید روزی که شاهد پاکسازی برندهای بنجل و اشغال ساز شیافومی و بنجلسونگ در بازار بنجل پرست و اشغال پرست ایران مفلوک و جایگزین شدن برند با اصالت SONYدر ایران باشیم

  3. گوشی های فسیل شده سونی دیگه خریدار نداره و رو دست فروشندها حسابی باد کرده آخه لامصب گوشی که نیست خخخ انگار پاره آجر گرفتی دستت.