اپلیکیشن اسکن اسناد گوگل

اپلیکیشن اسکن اسناد گوگل با امکانات مبتنی بر هوش مصنوعی در راه است

اپلیکیشن اسکن اسناد گوگل با نام Stack در راه است. این اپلیکیشن اسناد و نوشته‌های شما را اسکن کرده و امکاناتی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌کند.

گوگل یک اپلیکیشن اسکن اسناد جدید را منتشر کرده است که به صورت خودکار اسناد اسکن شده‌ی شما را دسته‌بندی می‌کند. این اپلیکیشن که Stack نام دارد، به یک قابلیت امنیتی نیز مجهز است که به شما اجازه می‌دهد اسناد محرمانه خود را از دسترس سایر افراد دور نگه دارید و فقط از طریق اثر انگشت یا تشخیص چهره خود به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

Stack یک محصول جدید از گروه Area 120 گوگل است. این گروه همیشه محصولاتی را برای حل مشکلات روزمره کاربران طراحی می‌کند. از دیگر اپلیکیشن‌هایی که توسط این گروه توسعه پیدا کرده می‌توان به اپلیکیشن Google News، هدست Cardboard VR و اپلیکیشن آموزش کدنویسی Grasshopper اشاره کرد.

اپلیکیشن اسکن اسناد گوگل

اپلیکیشن اسکن اسناد گوگل فناوری قدرت‌بخش ابزار تجاری DocAI گوگل که برای تحلیل اسناد مورد استفاده قرار می‌گیرد را قرض گرفته است. این اپلیکیشن توسط کریستوفر پدرگال و متئو کووان که سازنده اپلیکیشن آموزشی Socratic نیز هستند، ساخته شده است.

امکانات اپلیکیشن اسکن اسناد گوگل

استک با استفاده از تأیید هویت بیومتریک در داخل اندروید به کاربران اجازه می‌دهد اسناد اسکن شده خود را قفل کرده و فقط با چهره یا اثر انگشت خود به آن دسترسی پیدا کنند. از امکانات مبتنی بر هوش مصنوعی این اپلیکیشن نیز می‌توان به مرتب‌سازی خودکار فایل‌ها و اسناد اسکن شده در دسته‌بندی‌های مختلف اشاره کرد. این برنامه همچنین اطلاعات کلیدی در یک سند اسکن شده مثل سررسید پرداخت، مبلغ قابل پرداخت یا شماره حساب را نیز شناسایی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد این اطلاعات را در اسناد خود جستجو کنند.

از آنجا که استک در حال حاضر یک برنامه آزمایشی است، احتمال اینکه گوگل آن را برای عموم کاربران عرضه نکند هم وجود دارد. یا شاید هم گوگل بخواهد این برنامه را در یک اپلیکیشن یا سرویس دیگر بگنجاند. در هر صورت، امکانات جالب توجهی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد و ارزش منتشر شدن را دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*