وقتی سامسونگ با دمش گردو می شکند : ساخت کارخانه ای جدید برای تولید گلکسی اس ۶ اج !

ویدیوی شکستن گردو با گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج سامسونگ را که امروز منتشر کردیم مشاهده کردید ؟ اگر به آن ویدیو دقت کرده باشید شخص داخل ویدیو به سرعت زیادی اقدام به شکست گردو با پرچم داران سامسونگ می کرد.حالا کمپانی سامسونگ با همان سرعت با دمش گردو می شکند ! ظاهرا استقبال از دو گوشی Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge خصوصا نسخه اج آنقدر زیاد بوده که سامسونگ را مجبور به ساختن کارخانه ای جدید برای تولید نمایشگرهای خمیده مدل اج و پاسخگویی به تقاضای بالا برای خرید آن کرده است.

بر اساس گزارش های جدید ، سامسونگ خط جدیدی به منظور تولید پنل های انحنادار گلکسی اس۶ اج راه‌اندازی کرده تا فرآیند تولید و تحویل سفارشات این گوشی با سرعت بیشتری دنبال شود.

samsung_galaxy_s6_edge_hands (1)

این افزایش تولید در مقایسه با ظرفیت تولید پیشین (۲ میلیون صفحه در ماه) بسیار قابل توجه بوده و کمپانی را به هدف خود یعنی فروش ۷۰ میلیون دستگاه اسمارت‌ فون گلکسی S6/S6 Edge نزدیک می کند.

براساس اطلاعات منتشر شده، سامسونگ قصد داشت کارخانه جدیدش را در ماه ژوئن راه‌ اندازی کند ولی به دلیل تقاضای بسیار بالای بازار، مجبور شد برنامه خود را دو ماه جلو بیاندازد. گزارشات حاکی از آن هستند که اسمارت‌ فون گلکسی S6 Edge پرهزینه ترین محصولی است که این کمپانی تا به حال تولید نموده است.گفته می شود که ساخت هر مدل ۶۴ گیگابایتی از نسخه Verizon این محصول برای سامسونگ حدود ۲۹۰ دلار خرج برداشته است.

samsung_galaxy_s6_edge_hands (16)

البته تولید مدل اج به سبب دشواری‌های متعددی که در تولید آن وجود دارد، به کندی پیش می‌رود و به همین دلیل این گوشی چه در بازارهای ایران و چه در بازارهای دنیا به شکل وسیع توزیع نشده است. اما پیشبینی می‌شود که کارخانه جدید بتواند این مشکلات را تا حد بسیاری رفع کند.

منبع : sammobile

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من ک اس ۶ اج دارم صفحه ی ال سی دیش ترک برداشت…
    خودمم نمیدونم کی و کجا و چیجوری این اتفاق افتاد
    حالا نمیدونم اگه با گردو نشکسته لابد یکی با چکش زده بهش!!!
    لامصب شانس نداریم ک :Cry: :Cry: