سامسونگ Galaxy S21 FE

خودنمایی سامسونگ Galaxy S21 FE در نخستین رندرها؛ طراحی متفاوت ولی آشنا

سامسونگ برای وفا به وعده‌ی خود، امسال هم یک مدل اف ای از سری گلکسی اس 21 عرضه خواهد کرد. در این رندرها می‌توانیم طراحی سامسونگ Galaxy S21 FE را با جزئیات ببینیم.

در نگاه اول، طراحی مدل FE مانند گلکسی اس 21 به نظر می‌رسد؛ اما با بررسی دقیق‌تر، تفاوت آشکار می‌شود. سامسونگ Galaxy S21 FE در جلو یک پنل مسطح با حفره‌ی مرکزی دارد؛ تا اینجا چیزی تغییر نکرده است. در پشت گوشی نیز همان تعداد دوربین و فلش LED وجود دارد؛ ولی طراحی ماژول دوربین کمی فرق می‌کند.

برآمدگی دوربین گلکسی اس 21 تا روی فریم دستگاه گسترش یافته بود؛ اینجا اما اتصال به فریم برقرار نیست و ماژول فقط پنل عقب را پوشانده است. البته با نگاه از روبه‌رو، شاید تفاوت را احساس نکنید.

به هر حال، انتظار می‌رود پنل عقب از گلاستیک (پلاستیک شیشه-مانند) و فریم دستگاه از فلز ساخته شده باشد. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در سمت راست قرار دارند؛ اما سمت چپ خالی از دکمه است. در لبه پایینی هم گریل اسپیکر را همراه با درگاه USB-C و محفظه سیم‌کارت می‌بینیم.

منبع انتشار تصاویر (OnLeaks)، سامسونگ Galaxy S21 FE را یک گوشی 6.4 اینچی توصیف کرده؛ این در حالی است که گلکسی S21 نمایشگر 6.2 اینچی دارد. باید انتظار پهن‌تر و کشیده‌تر شدن مدل FE را هم داشته باشیم؛ ولی ظاهرا همان ضخامت 7.9 میلی‌متری را خواهد داشت.

هنوز اطلاعاتی از تاریخ عرضه‌ی این گوشی سامسونگ بیرون نیامده؛ هر چند که بعید است تا پیش از سه ماهه سوم سال 2021 معرفی شود.