برنامه زمانی آپدیت گوشی های ال جی

برنامه زمانی آپدیت گوشی های ال جی منتشر شد

با وجود پایان حضور LG در بخش تلفن همراه اما پشتیبانی این شرکت ادامه خواهد داشت. اکنون، برنامه زمانی آپدیت گوشی های ال جی منتشر شده است.

ال جی اسامی کامل گوشی‌هایی که به روزرسانی اندروید 12 و اندروید 13 را دریافت می‌کنند را اعلام کرده است. با وجود اینکه این شرکت دیگر قصد ادامه فعالیت در بازار گوشی‌های هوشمند را ندارد اما از نظر نرم افزاری به پشتیبانی دستگاه‌هایش تا مدتی ادامه خواهد داد.

چندی پیش و در خبری، ال جی آلمان اعلام کرده بود که گوشی LG Velvet به روزرسانی اندروید 11 را دریافت خواهد کرد. اکنون ال جی آلمان لیست دستگاه‌هایی که اندروید 11 را دریافت می‌کنند و ال جی کره، لیست دستگاه‌هایی که اندروید 12 و 13 را دریافت می‌کنند اعلام کرده است. در ادامه، نگاهی داشته باشیم به برنامه زمانی آپدیت گوشی های ال جی.

گوشی‌های دریافت کننده اندروید ۱۱تاریخ دریافتوضعیت دریافت
LG Velvet 5Gآوریل 2021دریافت کرده است
LG Velvet 4Gسه ماه سوم 2021در انتظار دریافت
LG G8Xسه ماهه چهارم 2021در انتظار دریافت
LG G8Sسه ماهه چهارم 2021در انتظار دریافت
LG Wingسه ماهه چهارم 2021در انتظار دریافت
LG K42سه ماهه چهارم 2021در انتظار دریافت
LG K52سه ماهه چهارم 2021در انتظار دریافت

بر اساس گفته وب سایت ال جی آلمان، به روز رسانی اندروید 11 بر روی گوشی‌های ال جی کی 42، کی 52، وینگ، جی 8 اس، جی 8 ایکس و Velvet 4 جی و Velvet 5 جی در حال آزمایش است. طبق این لیست در پایان سال میلادی جاری تمام تلفن‌های فوق باید این به روز رسانی را دریافت کرده باشند. این لیست برای گوشی‌های موجود در آلمان است و احتمالا در کشورهایی مانند ایالت متحده شاهد زمان بندی متفاوت تری باشیم. همچنین ممکن است گوشی‌های بیشتره در این کشور، آپدیت ال جی را دریافت کنند.

در زیر شاهد گوشی‌های ال جی و وضعیت آن‌ها در قبال دریافت اندروید 12 و 13 هستیم:

گوشی‌های دریافت کننده اندروید ۱۲ و ۱۳اندروید 12اندروید 13
LG Wingبلهبله
LG Velvetبلهبله
LG Velvet 4Gبلهبله
LG V50sبلهخیر
LG Q92بلهخیر
LG V50بلهخیر
LG G8بلهخیر
LG Q3بلهخیر
LG Q52بلهخیر

وب سایت کره ال جی، لیست نسبتا کاملی را ارائه داده است. گوشی‌های ال جی وینگ، ولوت، و ولوت 4 جی، با دریافت اندروید 12 و 13 بهترین پشتیبانی را خواهند داشت. همچنین اندروید 12 نیز به عنوان به روزرسانی رسانی آخر برای گوشی‌های وی 50 اس، وی 50، جی 8، کیو 31، کیو 52 و کیو 82 منتشر خواهد شد.

به نوعی اگر قصد دارید آخرین گوشی‌های ال جی در بازار را تهیه کنید، این لیست کمک شایانی به شما خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*