پاکشوما

پاکشوما در سال 1402 ، بزرگترین گروه لوازم خانگی خاورمیانه برای صادرات به کشورهای اروپایی

مدیرعامل گروه صنعتی پاکشوما آقای محمود ابراهیمی در همایشی که روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱/۲۲ در جمع شرکای تجاری و نمایندگان رسمی فروش اظهار نمودند، با اجرای فازهای 3 و 4 توسعه و افزایش سطح زیر بنای تولید تا ۴۰۰ هزار متر مربع، گروه پاکشوما تبدیل به بزرگترین کارخانه لوازم خانگی در سطح کشورهای منطقه خاورمیانه خواهد شد و این تازه شروع ماجراهای بزرگ صنعتی این گروه است!

گروه پاکشوما در سال 1399 با رشد تولید هم اکنون بالاترین سهم بازار را در بازار انواع ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی در اختیار دارد؛ همچنین ایشان عنوان نمودند که قصد داریم با خرید تجهیزات تست و آزمایشگاهی پیشرفته، به زودی آزمایشگاه گروه پاکشوما را مفتخر به آزمایشگاه همکار استاندارد ایران (آکردویته) در انواع محصولات لوازم خانگی (ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، یخچال فریزر و کولر گازی) کنیم.

در ضمن بیان داشتند که تجهیزات تولید و تست یخچال فریزر این گروه با همکاری شرکت‌های comi ایتالیا، ABB سوئیس و تجهیزات رباتیک از طریق KUKA آلمان تامین شده است.

پاکشوما

لازم به ذکر است که پاکشوما در سال 1399 یکی از صادرکننده‌های نمونه در کشور بوده و قصد دارد تا سال 1402 به 15 کشور اروپایی، آفریقایی و آسیایی کالاهای خود را صادر نماید.

گروه پاکشوما در حال حاضر متنوع‌ترین سبد برندهای لوازم خانگی (پرتفولیو ) را در ایران داراست و با چندین برند اروپایی، آسیایی و ایرانی محصولات تولیدی گروه را به بازار عرضه می‌کند و در حال توسعه همکاری‌های تجاری با برندهای مختلف بین‌المللی بیشتری در سطح دنیا است.

گروه پاکشوما تا چند ماه دیگر از بزرگترین کارخانه تولید کولرگازی و تهویه مطبوع ایران (فاز 3 توسعه) با ظرفیت ۳۰۰ هزار دستگاه در سال رونمایی خواهد کرد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. محصولات بسیار با کیفیتی دارند ؛ حدود 15 ساله که ماشین لباسشویی پاکشوما در منزل مادرم مثل روز اول کار میکنه.

  2. جنسهای آشغال ایرانی رو فقط باید مجانی داد به سورسه و لبنان و فلسطین
    جنس فقط کره ای