تصاویر و مشخصات آیفون 13 5 جی

تصاویر و مشخصات آیفون 13 5 جی لو رفت؛ دوربین کوچک‌تر و مورب

قرار است اپل از iPhone 13 5G رونمایی کند. حال تصاویر و مشخصات آیفون 13 5 جی لو رفت که خبر از دوربین کوچک‌تر و مورب می‌دهد.

طبق خبرها، تا پایان امسال شاهد رونمایی از iPhone 13 5G خواهیم بود. اکنون طی خبری، مجموعه‌ای از تصاویر سه بعدی دیجیتال لو رفته است که نشان می‌دهد اپل از چه ویژگی‌ها و نوآوری‌هایی در محصول جدیدش استفاده خواهد کرد. این تصاویر توسط MySmartPrice که منبع معتبری در این حوزه محسوب می‌شود، منتشر شده است.

در بخش طراحی، آیفون 13 نیز دارای زبان طراحی مشابه با محصولات قبلی (از iPhone 5s تا iPhone X) است. نمایشگر این گوشی دارای حاشیه کمی بوده و تقریبا تمام صفحه جلو را در بر گرفته است. این صفحه نمایش دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز است (ممکن است در مدل پرو شاهد این رقم باشیم).مشخصات آیفون 13 5 جی

صفحه نمایش دستگاه، 6.1 اینچی ProMotion است و رزولوشن 2532 در 1170 پیکسل را به کاربر را ارائه می‌دهد (مشابه با آیفون 12). آیفون 13 پرو در حدود 15 تا 20 درصد در مصرف برق صرفه جویی کرده و در بخش باتری، 15 درصد بهینه‌تر عمل می‌کند.

اندازه دستگاه نیز نسبت به نسل قبلی تفاوت خاصی ندارد و شاهد ابعاد 146.7 میلی متر در 71.5 میلی متر در 7.6 میلی متر هستیم.مشخصات آیفون 13 5 جی

به سراغ سایر مشخصات آیفون 13 5 جی برویم. سه بریدگی در جلوی دستگاه شاهد هستیم که شامل، دوربین مادون قرمز، دوربین سلفی و پروژکتور جلوی دستگاه می‌شود. در طرحی که منتشر شده، این بریدگی‌ها در وسط و بالای نمایشگر جای گرفته‌اند. برخی شایعات، خبر از وجود دوربین سلفی دوم در این گوشی می‌دهند اما در طرح‌ها و تصاویر احتمالی این دستگاه، فعلا خبری از چنین چیزی نیست.

به نظر می‌رسد طرح نهایی اپل دارای بریدگی کم‌تری نسبت به تصاویر کنونی باشد. برش دیگری بر روی آیفون 13 جای گرفته که احتمالا برای سایر حسگرها و بلندگو باشد.مشخصات آیفون 13 5 جی

در پشت دستگاه، شاهد چهار بریدگی هستیم که دوتای آن‌ها برای دوربین و دوتای دیگر برای فلش و میکروفون ANC است. از نظر طراحی، دوربین‌ها به صورت مورب و در قاب‌ کوچک‌تری قرار گرفته‌اند. هنوز جزییاتی از وجود یا عدم وجود سنسور LiDAR منتشر نشده است.مشخصات آیفون 13 5 جی

در ماه فوریه، حق ثبت اختراعی منتشر شد که  خبر از تغییر اساسی در فناوری‌های Face ID و Touch ID و منتقل شدن آن‌ها به زیر نمایشگر داد. هنوز مشخص نیست در نسل بعدی گوشی‌های اپل این تغییر ایجاد خواهد شد یا خیر.

قلب تپنده نسخه 5 جی آیفون 13، تراشه 5 نانومتری A15 Bionic است. تولید نهایی این چیپست از ماه آینده آغاز شده و در آیپد ایر نیز به کار گرفته خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فک کنم واسه خاطر این چینش دوربینو عوض کرده ظاهرا میخواد اندازه سنسورای آیفون ۱۳ رو بزرگتر بذاره.