سونی اکسپریا 10 مارک 3

سونی اکسپریا 10 مارک 3 با تراشه SD690 و دوربین سه گانه معرفی شد

شرکت Sony در کنار دو پرچمدار جدید، از گوشی Xperia 10 III هم رونمایی کرد. سونی اکسپریا 10 مارک 3 نخستین موبایل میان رده کمپانی است که قابلیت اتصال به شبکه 5G را دارد.

به عنوان سومین نسل از Xperia 10 این گوشی هوشمند با امکانات به‌روز شده‌ای آمده است. هنوز قیمت سونی اکسپریا 10 مارک 3 مشخص نیست؛ اما از اوایل تابستان وارد بازار خواهد شد.

مشخصات سونی اکسپریا 10 مارک 3

جلوی دستگاه را یک پنل اولد 6 اینچی تسخیر کرده است؛ نمایشگری که از HDR 10 پشتیبانی می‌کند و نرخ نوسازی 60 هرتز دارد. ضمن اینکه با گوریلا گلس 6 محافظت می‌شود.

کمپانی ژاپنی این‌بار هم نسبت تصویر 21 به 9 را حفظ کرد؛ ولی با کاستن 3 میلی‌متر از طول و یک میلی‌متر از پهنای دستگاه، آن را کامپکت‌تر ساخته است تا راحت‌تر قابل استفاده باشد.

دوربین اصلی اکسپریا 10 مارک 3 در پنل عقب، سنسور 12 مگاپیکسلی و لنز 27 میلی‌متری دارد. یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با لنز 54 میلی‌متری نیز آن را همراهی می‌کنند.

سونی اکسپریا 10 مارک 3

شاید این مجموعه دوربین، به پای مدل‌های گران‌تر اکسپریا نرسد؛ اما مانند آن‌ها قابلیت تصویربرداری پیاپی 10 فریم بر ثانیه با اکسپوژر خودکار را دارد. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را هم نباید از قلم بیندازیم.

این گوشی میان رده سونی از تراشه 5G اسنپدراگون 690 قدرت می‌گیرد که با 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی، یاری می‌شود. ظرفیت باتری دستگاه به 4500 میلی آمپر ساعت می‌رسد و سیستم عامل آن، اندروید 11 است.

تاییدیه IP65/68، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پشتیبانی از فناور‌ی‌های صوتی LDAC و Hi-Res دیگر امکانات Xperia 10 III محسوب می‌شوند. این گوشی در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی و صورتی عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سونی اصالت داره و ارزوی هر ایرانی است
    قیمتش هم با a 52 فایو جی یکی هست و آ ۵۲ بهتره

  2. حاشیه های بالا و پایین گوشی رو زشت کرده و تو زوق میزنه واقعا این سونی بجا پیشرفت داره پس رفت میکنه

  3. این گوشی ، اصل گوشیه
    گوشی یا تلفن همراه استانداردش اینه
    مهندسان و طراحان سونی در تمام جهان بی رغیب هستند

  4. بهترین و زیباترین و قویترین میان رده که در بقیه میان رده وجود شرکت های دیگه نداره و با امکانات منحصر به فرد و طراحی و کیفیت بالا یکه تازی میکنه
    #مرسی سونی به این میگن میان رده واقعی بی نقص و بدون برش پانج (خال هندی) اضافی
    #واقعا زیباست واقعا زیباست مرسی سونی جان
    عاشقتمSONY