فولکس واگن ID.6 مدل 2022

فولکس واگن ID.6 مدل 2022 معرفی شد؛ آشنایی با کراس اوور جدیدی برای بازار چین

فولکس واگن ID.6 مدل 2022 معرفی شد. این کراس اوور سه ردیفه الکتریکی فولکس واگن به صورت ویژه برای بازار چین توسعه پیدا کرده است. در ادامه با مشخصات این کراس اوور آشنا می‌شویم.

شرکت فولکس واگن به صورت رسمی از کراس اوور الکتریکی سه ردیفه فولکس واگن ID.6 مدل 2022 پرده برداشت. این کراس اوور که سومین محصول از خانواده ID محسوب می‌شود از ID.4 حدود 30 سانتی‌متر کشیده‌تر بوده و در دو نسخه Crozz و X روانه بازار خواهد شد. فولکس واگن کراس اوور جدید خود را به صورت ویژه برای بازار چین توسعه داده است.

مشخصات فولکس واگن ID.6 مدل 2022

فولکس واگن ID.6 مدل 2022

فولکس واگن ID.6 مدل 2022 حدود 4.8 متر طول داشته و به دلیل طول بیشتر نسبت به ID.4 می‌تواند برای حمل 7 نفر فضای مناسبی را ارائه دهد. این کراس اوور سه ردیفه از فضای کابین جاداری نیز بهره می‌برد. این خودرو از فولکس واگن اطلس کراس اسپرت حدود 8 سانتی‌متر کوتاه‌تر است، اما به دلیل استفاده از قوای محرکه الکتریکی، امکان نصب صندلی ردیف سوم در این خودرو فراهم شده است.

فولکس واگن ID.6 مدل 2022

قوای محرکه فولکس واگن ID.6 بخشی از همان پلتفرم MEB استفاده شده در خودروهای ID.3 و ID.4 است. مشتریان می‌توانند این خودرو را با مجموعه باتری‌های 58 و 77 کیلووات ساعتی سفارش دهند. شعاع حرکتی این کراس اوور سه ردیفه طبق تست‌های NEDC بین 436 تا 588 کیلومتر خواهد بود. این خودرو از یک موتور روی هر اکسل بهره می‌برد که در مجموع قدرتی برابر با 301 اسب بخار را ارائه خواهد داد. این خودرو ظرف مدت 6.6 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن نیز 160 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

فولکس واگن ID.6 مدل 2022

فولکس واگن اعلام کرد کراس اوور ID.6 دارای کابینی بدون دکمه بوده و مالکان با استفاده از نمایشگر مرکزی 12 اینچی می‌توانند عملکردهای مختلف خودرو را کنترل کنند. این خودرو از یک هدآپ دیسپلی واقعیت افزوده نیز بهره می‌برد که اطلاعات مهم، نشانگرها و سایر افزونه‌ها را روی شیشه جلو نمایش خواهد داد. این خودرو به کنترل صوتی نیز مجهز است که با گفتن جمله Hello ID فعال می‌شود.

فولکس واگن ID.6 مدل 2022

فولکس واگن ID.6 مدل 2022 از سانروف پانورامیکی بهره می‌برد که به کمک آن کابین پر از نور طبیعی خواهد شد. سانروف پانورامیک باز شونده نیز برای این خودرو قابل سفارش است. این کراس اوور الکتریکی با رینگ‌های ۱۹ تا ۲۱ اینچی روانه بازار می‌شود. هر دو نسخه Crozz و X این خودرو در چین تولید و روانه بازار خواهند شد و فعلا در بازار آمریکای شمالی عرضه نخواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*