مرسدس بنز C کلاس L

مرسدس بنز C کلاس L معرفی شد؛ آشنایی با مینی میباخ مرسدس برای بازار چین

مرسدس بنز C کلاس L در نمایشگاه شانگهای چین 2021 معرفی شد. این خودرو یک مینی میباخ برای بازار چین محسوب می‌شود. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا شوید.

شرکت مرسدس بنز در نمایشگاه شانگهای چین 2021 از مرسدس بنز C کلاس L پرده برداشت. این خودرو مدل کشیده نسخه جدید C کلاس محسوب می‌شود که علاوه بر افزایش فاصله بین محورها، از طرح کلاسیک جلوپنجره مرسدس با لوگوی روی کاپوت بهره می‌برد.

مشخصات مرسدس بنز C کلاس L

مرسدس بنز C کلاس L

با توجه به افزایش فاصله بین محورها، فضای پای بیشتر در صندلی‌های عقب، راحتی سرنشینان عقب نیز با پشت‌سری‌های ویژه، زیر آرنجی بزرگ‌تر، نگه‌دارنده‌های لیوان، پورت‌های USB، عایق بهتر سروصدا و تعلیق نرم‌تر افزایش پیدا کرده است.

مرسدس بنز C کلاس L

فاصله محوری این سدان لوکس حدود 2954 میلی‌متر است که نسبت به نسخه معمولی C کلاس حدود 89 میلی‌متر افزایش پیدا کرده است. طول این سدان نیز 4882 میلی‌متر است. شرکت مرسدس این خودرو را به شکل ویژه برای بازار چین توسعه داده است و قرار است فقط در این بازار عرضه شود. مشتریان چینی می‌توانند این خودرو را در دو نسخه C200 L و C260 L سفارش دهند.

مرسدس بنز C کلاس L

در حال حاضر مشخصات کامل مدل‌های این خودرو اعلام نشده است، اما منابع خبری حوزه خودرو اعلام کردند مدل C200 L از یک موتور 1.5 لیتری 170 اسب بخاری بهره می‌برد و مدل C260 L نیز به یک پیشرانه 2 لیتری هیبریدی خفیف با قدرت 204 اسب بخار مجهز خواهد بود. یک گیربکس 9 سرعت اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت در هر دو مدل را بر عهده دارد. البته مشتریان می‌توانند برای مدل بالارده این خودرو سامانه چهار چرخ محرک ۴Matic را سفارش دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*