فیلم احضار 3

اولین تریلر فیلم ترسناک احضار 3 را تماشا کنید

کمپانی برادران وارنر تریلر جذاب و ترسناکی از فیلم احضار 3- Conjuring 3 به کارگردانی مایکل چاوز منتشر کرده است.

سری فیلم‌های احضار از موفق‌ترین مجموعه‌های ترسناک طی یک دهه‌ی اخیر به شمار می‌روند و هر دو نسخه آن نزد سینمادوستان و منتقدان با استقبال خوبی مواجه شده‌اند. برادران وارنر با فیلم‌های راهبه، آنابل، آنابل: آفرینش و آنابل به خانه می‌آید دنیای سینمایی احضار را توسعه دادند و حالا نوبت به فیلم احضار 3: شیطان مرا وادار کرد به عنوان سومین قسمت اصلی از این مجموعه رسیده است.

تریلر فیلم احضار 3

برخلاف فیلم‌های قبلی احضار، کارگردانی این نسخه به جای جیمز وان به مایکل چاوز سپرده شده و حالا وان به همراه پیتر سفرن وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی را عهده‌دار شده است. دیوید لسلی جانسون که او را به خاطر فیلم‌های احضار 2 و یتیم می‌شناسیم نیز فیلم‌نامه‌ی نسخه‌ی جدید احضار را نوشته است.

برادران وارنر ادعا دارد داستان فیلم Conjuring 3 نیز همانند دو فیلم قبلی بر اساس واقعیت نوشته شده و این بار آن‌ها به سراغ پرونده جنجالی «شیطان مرا وادار کرد» رفته‌اند. در سال 1981 خانواده‌ای به نام گِلاتزِل ادعا می‌کنند پسر 11 ساله‌شان، دیوید گلاتزل توسط شیطان تسخیر شده است. چندی بعد همسایه‌ی آن‌ها، آرن چاین جانسون در یک درگیری صاحب‌خانه خود را می‌کشد و مدعی می‌شود به هنگام ارتکاب جنایت تحت کنترل شیطان بوده و حتی خاطره‌ای از زمان یا چگونگی انجام قتل ندارد! همسر جانسون در تلاش بود تا قاضی را متقاعد کند که نقش شیطان در انجام جنایت را بپذیرد، اما این توجیهات برای دادگاه قابل پذیرش نبود و او به 10 تا 20 سال زندان محکوم شد.

فیلم احضار 3 برای اکران در تاریخ 14 خرداد (4 ژوئن) برنامه‌ریزی شده و همزمان با نمایش در سالن‌ها از طریق سرویس آنلاین HBO مکس نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*