فیلم ها و سریال های

نگاهی به بهترین فیلم ها و سریال های فروردین ۱۴۰۰

در این ویدیو با گجت نیوز همراه باشید زیرا قصد داریم به معرفی بهترین فیلم ها و سریال های منتشر شده در فروردین ۱۴۰۰ بپردازیم.

نخستین ماه از فصل بهار هم با تمام فراز و نشیب‌هایش به پایان رسید و طبق روال معمول این ماه با رویش مجدد گیاهان و گل‌ها، شاهد ظهور تعدادی فیلم و سریال دلچسب نیز بودیم. آثاری که فارغ از سطح کیفی‌شان، اکثر سلیقه‌ها را پوشش دادند و با توجه به تعداد محدود و انگشت‌شمارشان، از تنوع ژانری خوبی برخوردار بودند. از درام‌های خانوادگی و سریال‌های جدید گرفته تا بلاک‌باستر‌های ابرقهرمانی و عناوین ترسناک، همگی نشان از متنوع بودن فیلم ها و سریال های منتشر شده در فروردین ۱۴۰۰ دارند.

این ماه برای طرفداران ژانر وحشت، سورپرایز ویژه‌ای داشت. فیلم نامقدس (The Unholy) داستان دختر کم‌شنوایی را روایت می‌کند که پس از ملاقات با مریم مقدس، به شکل عجیب و معجزه‌آسایی درمان می‌شود. فیلمی هولناک با بازی جفری دین مورگان و کیتی اسلتون که ترکیبی از ماورا و وحشت را برای دوست‌داران این سبک به ارمغان می‌آورد.

اگر در میان فیلم ها و سریال های فروردین ماه به دنبال مجموعه‌ای هیجان‌انگیز و سرگرم کننده می‌گردید که درباره هنرهای رزمی باشد، کونگ فو (Kung Fu) می‌تواند نیازتان را برطرف کند. این سریال به زندگی نیکی شن می‌پردازد؛ دختر چینی-آمریکایی جوانی که برای مدتی از سان فرانسیسکو فاصله می‌گیرد اما ناگهان به آمریکا بازمی‌گردد تا با استفاده از مهارت‌های فوق‌العاده‌ا‌ی که در فنون رزمی دارد، آنتاگونیست قصه و دار و دسته‌اش را نابود کند. کونگ فو با در اختیار داشتن مبارزات هیجان‌انگیز و تیم بازیگری جذاب‌ خود، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تماشا خواهد بود.

در بین فیلم ها و سریال های ماه گذشته، آثار مشهور و پرطرفداری دیده می‌شود. یکی از این فیلم‌ها لیگ عدالت زک اسنایدر یا اسنایدر کات (Snyder Cut) است. در این فیلم هیجان‌انگیز، به استقبال گروه لیگ عدالت و تلاش‌هایشان برای شکست اسپن ولف خواهید رفت. فیلم پرستاره زک اسنایدر، بازخوردهای متفاوتی را دریافت کرد اما همچنان سرگرم کننده و جذاب است. فروردین ۱۴۰۰ برای علاقه‌مندان به درام‌های خانوادگی و شخص آنتونی هاپکینز، فیلم تأثیرگذار پدر (The Father) را در اختیار داشت؛ داستانی تکان‌دهنده درباره تنهایی و مشکلات سالمندان. اثری که علاوه‌بر قرار گرفتن در فهرست این ماه، پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بهترین‌ها در دهه اخیر را نیز دارد.

بهترین فیلم ها و سریال های فروردین ۱۴۰۰

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*