تماشا کنيد : معرفي کاور Dot View اسمارت فون HTC One M8

htc one m8 dot view case

حتما طی روزهای اخیر اخبار مختلفی در مورد جدید ترین پرچمدار HTC یعنی One M8 شنیده یا خوانده اید. در این گزارش قصد داریم تا به طور مختصر به بررسی کاور جدید وان ام ۸ بپردازیم.با گجت نیوز همراه باشید.

گوشی هوشمند جدید HTC زیبا است، در عین حال کاور مخصوص خود را دارد که تمام پشت و روی گوشی را می‌پوشاند. این کاور به نوعی ترکیبی از Flip Cover متعلق به سامسونگ و کاور هوشمند iPad اما با یک رابط تعاملی جدید است. نقاط (Dots) به نحوی بر روی صفحه نمایشگر قرار گرفته اند که نمای ظاهری خاصی به گوشی می دهند و از انجا که اچ‌تی‌سی نمی خواهد کسانی که از این کاور استفاده می کنند قابلیت های موجود در این گوشی را از دست دهند، تمامی ژست های حرکتی که در صفحه نمایش گوشی M8 عمل می کنند در کاور دات ویو هم قابل استفاده هستند. این کاور وزنی معادل 31.75 گرم دارد و قیمت آن 49.99 دلار است.

با دو ضربه بر روی این کاور، صفحه نمایش نقطه ای آن روشن شده و اطلاعاتی نظیر زمان و آب و هوا به نمایش درمی‌آیند. در صورتی که بر روی این کاور انگشت خود را از بالا به پایین بکشید، قابلیت جستجوی صوتی برای تماس و ارسال پیامک فعال می گردد. همچنین قابلیت پاسخگویی به تماس ها و یا رد آنها بدون نیاز به باز کردن این کاور وجود دارد. نام فرد تماس گیرنده بر روی این کاور نقش می بندد و در صورتی که خواستار پاسخگویی به تماس باشید کافی است تا انگشت خود را بر روی کاور نقطه ای از پایین به بالا بکشید و برای رد تماس از بالا به سمت پایین بکشید.

اگرچه 50 دلار برای یک کاور قیمت بالایی محسوب می شود ولی این کاور زیبا امکانات جالبی را در اختیار شما قرار می دهد. کلیپ زیر را تماشا کنید تا کاربرد این کاور جدید را در عمل مشاهده نمایید.

به نظر شما طراحی این کاور چگونه است؟ آیا خلاقیت بکار رفته در آن را می پسندید یا کاور سامسونگ، ال جی و… را ترجیح می دهید؟

منبع : phonedog

 

HTC One (M8) Dot View Case

The new HTC One (M8) is beautiful. It’s crafted from stainless steel and comes in a great gunmetal color, yet HTC made their own case for the device that covers all the metal up. Meet the HTC One Dot View Case. It’s a special type of case, sort of a mix of a flip cover for a Samsung Galaxy Note 3 or iPad Smart Case, but with some added retro flair.

The "Dots" are specially placed to give a device a very different look with the cover on the display. HTC didn’t want Dot View Case users to lose any features, so the same gestures that can be used on the display of the One (M8) also work on the Dot View Case.

Be sure to check out the video above to see the HTC One (M8)'s Dot View Case in action!

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*