ZTE Yuanhang 10

گوشی ZTE Yuanhang 10 معرفی شد؛ یک موبایل 5G مقرون به صرفه

زد تی ای در سکوت خبری از یوان هانگ 10 رونمایی کرد. گوشی ZTE Yuanhang 10 مجهز به تراشه دایمنسیتی 700 است و از نسل پنجم شبکه موبایل پشتیبانی می‌کند.

از مشخصات مهم گوشی ZTE Yuanhang 10 می‌توانیم به وجود نمایشگری با نرخ رفرش بالا، حافظه داخلی زیاد، دوربین سه‌گانه و باتری بزرگ اشاره کنیم. البته هنوز مشخص نیست با چه نامی در خارج از چین عرضه خواهد شد.

مشخصات زد تی ای یوان هانگ 10

برای نمایش محتوا، این گوشی از یک پنل 6.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس استفاده می‌کند. این نمایشگر نسبت تصویر 20 به 9، نرخ نوسازی 90 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمس 180 هرتز دارد. به ادعای ZTE، ضخامت دستگاه هم فقط 8.2 میلی‌متر است.

تراشه Dimensity 700 مدیاتک با حافظه داخلی 128 گیگ و رم 4 یا 6 گیگابایتی همراهی می‌شود. البته 2 گیگابایت از حافظه داخلی هم به عنوان رم مجازی قابل استفاده است.

زد تی ای یوان هانگ 10

دوربین سلفی گوشی زد تی ای، سنسور 8 مگاپیکسلی دارد؛ با امکاناتی شامل حالت پرتره، HDR و ویدیو بلاگ!

اجزای ماژول سه‌گانه در پنل عقب را دوربین‌های اصلی 16 مگاپیکسلی، ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک لنز عمق‌سنج تشکیل می‌دهند. فیلم‌برداری ضد لرزش، اسمارت بلاگ و زیرنویس صوتی AI، فقط بخشی از امکانات این مجموعه هستند.

انرژی دستگاه از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود و روی سیستم عامل اندروید آن، MyOS 11 سوار است. در نهایت باید از حسگر اثر انگشت نام ببریم که در لبه کناری، روی دکمه پاور قرار دارد.

قیمت گوشی ZTE Yuanhang 10

فروش این گوشی 5G در چین از تاریخ 19 اردیبهشت آغاز خواهد شد؛ با قیمت پایه 1298 یوان که معادل 200 دلار است. مشتریان حق انتخاب رنگ‌های خاکستری، آبی و سبز را خواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*