به روزرسانی جدید گلکسی ای 52 5 جی

به روزرسانی جدید گلکسی ای 52 5 جی، دوربین دستگاه را بهبود می‌بخشد

وصله امنیتی آوریل برای Samsung Galaxy A52 منتشر شده است. همچنین به روزرسانی جدید گلکسی ای 52 5 جی، دوربین دستگاه را بهبود می‌بخشد.

نسخه 4 جی گوشی گلکسی A52، در چندین منطقه به روزرسانی جدیدی را دریافت کرده است. مدل 5 جی نیز این آپدیت را با قابلیت‌های جدیدی دریافت کرده است. بر اساس خبرها، آپدیتی که در انگلیس و هند منتشر شده، تمرکز بر روی وصله امنیتی اندروید دارد و آپدیتی که در اندونزی منتشر شده است، قابلیت‌های جدیدی را برای کاربر ارائه خواهد داد.

بهبود اصلی به روزرسانی جدید گلکسی ای 52 5 جی، در بخش دوربین دستگاه است. این آپدیت کیفیت تصاویر را بهبود بخشیده و تجربه کاربری بهتری را رقم می‌زند. علاوه بر این در حالت پرتره، با استفاده از High-Key mono و Low-Key mono تصاویر و پس زمینه به خوبی جایگزین می‌شوند. چنین قابلیت‌هایی پیش‌تر در دستگاه‌های قدرتمند سامسونگ همچون نوت 20 اولترا و سری گلکسی اس 21 وجود داشته است.به روزرسانی جدید گلکسی ای 52 5 جی

بهبود کیفیت تماس و پایداری لمسی، دیگر ویژگی آپدیت جدید سامسونگ است. این به روزرسانی با شماره مدل A525FXXU1AUD2 منتشر شده و شامل وصله امنیتی 1 آوریل اندروید است. حجم به روزرسانی نیز کمی بیشتر از 400 مگابایت است. نکته جالب توجه این است که در هند، با وجود اینکه آپدیت تنها وصله امنیتی را ارائه خواهد داد اما دارای حجم 700 مگابایتی است. در انگلیس نیز کاربران می‌توانند با آپدیت شاهد بهبود عملکرد کلی و بهینه‌تر شدن دستگاه باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*