واکسن کرونا

200 میلیون نفر در چین واکسن کرونا دریافت کردند

کارشناس ارشد مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های چین اعلام کرد تاکنون 200 میلیون نفر در چین واکسن کرونا دریافت کردند و روند واکسیناسیون با سرعت زیادی در حال انجام است.

شائو ییمینگ، کارشناس ارشد مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های چین اعلام کرد تا به امروز 200 میلیون نفر از مردم چین در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند که این میزان برابر با ۱۴.۲۹ درصد از جمعیت چین است. وی افزود همچنین بیش از 80 درصد از کارکنان بهداشتی چین نیز در این طرح واکسن کرونا را دریافت کردند.

واکسن کرونا ابزار اصلی برای ایجاد مصونیت گله‌ای

کارشناس ارشد مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های چین در ادامه بیان کرد واکسیناسیون یک ابزار اصلی برای ایجاد مصونیت گله‌ای در مقابل بیماری کویید 19 است؛ چرا که واکسن در جلوگیری از انتقال بیماری نقش زیادی دارد. وی افزود اگر تمام افراد واکسینه شوند، هرچند باز هم احتمال شیوع وجود خواهد داشت، اما هرگز با یک شیوع گسترده مواجه نخواهیم بود.

شائو ییمینگ در ادامه عنوان کرد واکسیناسیون انبوه باعث می‌شود تا از ایجاد گونه‌های جدید ویروس کرونا جلوگیری شود و همچنین به موسسه‌های تحقیقاتی فرصت می‌دهد تا در خصوص گونه‌های جدید این ویروس تحقیقات زیادی را به انجام برسانند. گفتنی است طبق اطلاعات منتشر شده از سوی کمیسیون ملی بهداشت چین، این کشور طی هفته گذشته با موارد بسیار اندکی از ابتلا به کرونا مواجه بوده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*