ایسوس

ایسوس 37 جایزه برتر طراحی Red Dot Design 2021 را از آن خود کرد

محصولات ایسوس نظیر لپ تاپ، کامپیوتر، مادربرد، کارت گرافیک، نمایشگر و گوشی هوشمند توانستند 37 جایزه برتر طراحی Red Dot Design 2021 را از آن خود کنند.

سال جدید اتفاقات مثبتی برای شرکت تایوانی ایسوس رخ داد؛ ابتدا شاهد منتخب شدن این برند خوش نام به عنوان ارزشمندترین برند سال 2021 بودیم و امروز نیز Asus توانسته است دو افتخار دیگر را برای خود کسب کند که طی این نوشتار به آنها خواهیم پرداخت.

موسسه Red Dot Design در اسن آلمان، امسال میزبان محصولات متنوعی از سراسر دنیا بود و ایسوس نیز به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت سخت افزارهای دیجیتال توانست تا با محصولات جدید خود جوایزی جدید را کسب کند؛ در تعریفی کوتاه می‌توان گفت این موسسه هر ساله میزبان شرکت‌های مختلفی است و با چندین معیار مختلف، محصولات کاندید شده را مورد بررسی قرار می‌دهد و در نهایت به بهترین محصولات از نظر طراحی جوایزی را اهدا می‌کند. طبق اطلاعات موجود، ایسوس توانسته است رکوردی در این زمینه کسب کند که مربوط به کسب بیشترین امتیاز طی یک سال از این موسسه است.

میچ یانگ، مدیر ارشد بخش طراحی محصولات شرکت ایسوس در این زمینه گفت:

ما مفتخر هستیم که امسال نیز توسط Red Dot Design شناخته شده‌ایم و من به این دلیل به تمام تیم شرکت ایسوس افتخار می‌کنم. همچنین با داشتن فلسفه‌ای مبنی بر تمرکز بر نیاز کاربران، ما در تلاش هستیم تا محصولاتی شگفت انگیز را برای مصرف کنندگان ایجاد کنیم تا مشتریان ما تجربیات خوبی را داشته باشند.

امسال برندگان این موسسه از نظر طراحی، محصولاتی بسیار چشمگیر بودند که هم از نظر ظاهری و هم از نظر عملکرد بسیار عالی عمل کردند. حال می‌توان گفت در این میدان، پیروزی و کسب بیشترین جوایز متوالی در تاریخچه Red Dot Design کاری آسان نیست.

همانند موسسه‌های معتبری که محصولات را بررسی می‌کنند، Red Dot Design نیز هر ساله میزبان دست کم 18000 شرکت در سه رشته مختلف است. طی برگزاری این مراسم، یک هیئت داوری بین‌المللی با معیارهایی مختلف چون میزان نوآوری ، عملکرد ، کیفیت، طول عمر و ارگونومی این محصولات را به صورت دقیق بررسی می کنند.

در این قسمت نیز به محصولات برنده شده ایسوس از دیدگاه این موسسه می پردازیم.

لیست محصولات برنده ایسوس در Red Dot Design 2021

لپ تاپ:

ASUS ZenBook Duo/Pro Duo

ASUS VivoBook 14 X415

لپ تاپ های تجاری:

ASUS BR1100 Series

ASUS Chromebook Flip CX5

ASUS Chromebook Detachable CM3

کامپیوترهای تجاری:

ASUS Commercial Chromebox 4

ASUS Chromebox 4

لپ تاپ های گیمینگ:

ROG Flow X13

ROG Flow X13

ROG Zephyrus G14 ACRNM

تجهیزات جانبی گیمینگ:

ROG Gladius III series

ROG Claymore II Wireless Gaming Keyboard

ROG Falchion Wireless Gaming Keyboard

ROG Kunai 3 Gamepad

ROG Kunai 3 Gamepad

مادربرد:

ROG Maximus XIII Extreme

ROG Strix Z590-E Gaming WiFi

کارت گرافیک:

ROG Strix GeForce RTX™ 3080

TUF Gaming GeForce RTX™ 3080

ROG Strix LC Radeon™ RX 6800 XT

نمایشگر:

ProArt Display PA148CTV

ProArt Display PA328CGV

ASUS ZenBeam Latte L1

گوشی هوشمند:

ROG Phone 5

اینترنت اشیا:

PureGo

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*