گلکسی بوک فلکس ۲ آلفا سامسونگ

سامسونگ از لپ تاپ گلکسی بوک فلکس ۲ آلفا با یک نمایشگر ۳۶۰ درجه‌ای رونمایی کرد

لپ تاپ گلکسی بوک فلکس ۲ آلفا سامسونگ – Samsung Galaxy Book Flex2 Alpha با یک نمایشگر ۳۶۰ درجه‌ای و پردازنده‌های نسل یازدهمی اینتل رونمایی شد.

روز گذشته سامسونگ از دو لپ تاپ گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک پرو ۳۶۰ (که هر دو در دو نسخه ۱۳.۳ و ۱۵.۶ اینچی عرضه می‌شوند) به همراه گلکسی بود اودیسه ۱۵.۶ اینچی و گلکسی بوک ۱۵.۶ اینچی رونمایی کرد. اما یکی از دیگر لپ تاپ‌های جدید گلکسی بوک که از رویداد شب گذشته این کمپانی جا مانده بود، گلکسی بوک فلکس ۲ آلفا نام دارد که هم اکنون پیش فروش آن از طریق وب‌سایت رسمی سامسونگ آغاز شده است.

گلکسی بوک فلکس ۲ آلفا سامسونگ

لپ تاپ Galaxy Book Flex2 Alpha نسل جدید Flex Alpha است که مثل همان با دو نسخه ۱۳.۳ و ۱۵.۶ اینچی عرضه می‌شود. نمایشگر این لپ تاپ که از نوع QLED است، می‌تواند تا ۳۶۰ درجه بچرخد. این نمایشگر اوج روشنایی ۴۰۰ نیت (تا ۶۰۰ نیت در محیط‌های خارجی)، رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی و پشتیبانی از قلم S Pen را هم ارائه می‌کند. شما می‌توانید بین پردازنده‌های نسل یازدهمی جدید Core i5-1135G7 یا Core i7-1165G7 اینتل با گرافیک Intel Iris Xe، تا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4x 4267MHz و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی SSD، سخت افزار مورد نظرتان را سفارش دهید.

گلکسی بوک فلکس ۲ آلفا سامسونگ

بخش درگاه‌های ارتباطی این لپ تاپ با یک درگاه سایز کامل HDMI، یک درگاه USB-C، دو درگاه USB-A 3.2 و یک اسلات کارت microSD به همراه جک هدفون کامل به نظر می‌رسد. سامسونگ می‌گوید به لطف باتری ۵۴ وات ساعتی که با توان ۴۰ وات شارژ می‌شود، گلکسی بوک فلکس ۲ آلفا می‌تواند با هر بار شارژ کامل تا ۱۸ ساعت و نیم شارژدهی داشته باشد. سامسونگ همچنین روی این لپ تاپ مدرن از نرم‌افزارهای مخصوص خود از جمله Samsung Galaxy، DeX، Flow، Notes، Recovery و Update استفاده کرده است.

قیمت گلکسی بوک فلکس ۲ آلفا

در حال حاضر پیش‌فروش لپ تاپ Galaxy Book Flex2 Alpha از طریق وب‌سایت رسمی سامسونگ آغاز شده است. قیمت پایه این دیوایس با مشخصات فنی پردازنده Intel Core i5-1135G7، رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی ۸۴۹ دلار است. این درحالیست که با هزینه ۱۰۴۹ دلاری می‌توانید نسخه قدرتمندتر این لپ تاپ با پردازنده Intel Core i7-1165G7، رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی را تهیه کنید. این‌ها قیمت نسخه ۱۳.۳ اینچی بود. هنوز جزئیات قیمت مدل ۱۵.۶ اینچی آن اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*