7 برنامه جایگزین SHAREit

با بهترین برنامه های جایگزین SHAREit برای انتقال فایل بین دو دستگاه آشنا شوید

ما در این مطلب 7 برنامه جایگزین SHAREit را معرفی خواهیم کرد. این برنامه‌ها شما را قادر می‌سازند که به آسانی فایل‌های خود را انتقال دهید.

به احتمال خیلی زیاد شما در زمان استفاده از کامپیوتر، گوشی و تبلت به اپلیکیشن‌ های انتقال فایل برخورده‌اید. محبوب‌ترین اپلیکیشنی که برای انتقال فایل در iOS، اندروید و کامپیوتر وجود دارد شیر ایت است. اما ممکن است که شما علاقه چندانی به استفاده از این برنامه نداشته باشد. آیا در چنین شرایطی گزینه دیگری وجود دارد که بتوان از آن استفاده کرد؟ ما در این مطلب به معرفی 7 برنامه جایگزین SHAREit خواهیم پرداخت.

معرفی ۷ برنامه جایگزین SHAREit

1- اپلیکیشن Zapya

7 برنامه جایگزین SHAREit

اگر شما قصد انتقال فایل را دارید، اما نمی‌خواهید که از ShareIt استفاده کنید می‌توانید زاپیا را جایگزین آن کنید. این برنامه برای هر دو سیستم عامل آی او اس و اندروید ارائه شده است. علاوه بر این دارندگان کامپیوتر نیز می‌توانند برای انتقال فایل از زاپیا استفاده کنند. کاربران می‌توانند با استفاده از زاپیا بدون هیچ مشکلی به اشتراک‌گذاری فایل‌های خود میان دستگاه‌های مختلف بپردازند. حتی کاربران می‌توانند بدون اتصال به اینترنت، صدا و ویدئو را به صورت مستقیم پخش کنند.

2- اپلیکیشن Xender

7 برنامه جایگزین SHAREit

یکی دیگر از 7 برنامه جایگزین شریت، Xender است. این برنامه کاربران را قادر می‌سازد که فایل‌های خود را با بیشترین سرعت انتقال دهند. کاربران با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند به چهار دستگاه مختلف متصل شوند. کار کردن با این برنامه بسیار آسان است و هیچ دردسری ندارد. لازم به ذکر است که این برنامه برای تمام سیستم عامل‌ها عرضه شده و دانلود آن کاملا رایگان است.

3- اپلیکیشن Send AnyWhere

7 برنامه جایگزین SHAREit

اگر شما قصد دارید که فایل‌های خود را با بالاترین سرعت انتقال دهید ما به شما توصیه می‌کنیم که از برنامه Send AnyWhere استفاده کنید. این برنامه برای آیفون، اندروید و کامپیوتر ارائه شده است. سرعت بالای این برنامه به دلیل بهره‌گیری آن از فناوری وای‌فای به منظور انتقال فایل است. همچنین این برنامه دارای فضای ذخیره سازی ابری است که کاربر را قادر می‌سازد فایل‌های خود را بدون هیچ مشکلی از آیفون به کامپیوتر منتقل کند.

4- برنامه Sweetch

7 برنامه جایگزین SHAREit

یکی دیگر از 7 برنامه جایگزین SHAREit که به شما معرفی خواهیم کرد برنامه Sweetch است. این اپلیکیشن کاربران را قادر می‌سازد تا فایل‌های خود را در تمام نقاط به همراه داشته باشند. برای انتقال فایل لازم است که ابتدا به آپلود کردن فایل‌ها بپردازید. بعد از آن در دستگاه دوم آدرس را در مرورگر وارد کنید تا فایل‌ها را ببندید و دانلود کنید. لازم به ذکر است که در اینجا نیز اتصال مستقیم دو موبایل همچنان به قوت خود باقی است و می‌توان بدون احتیاج به اینترنت و تنها از طریق اسکن QR کد دستگاه‌‌های مختلف را به یکدیگر متصل کرد. این برنامه تنها برای سیستم عامل اندروید در دسترس قرار دارد.

5- اپلیکیشن AirDroid

7 برنامه جایگزین SHAREit

ایردروید یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن‌هایی است که برای انتقال فایل ساخته شده است. رابط کاربری این برنامه بسیار ساده است و فایل‌ها را با بیشترین سرعت انتقال می‌دهد و همچنین امنیت بسیار بالایی هم دارد. در این برنامه می‌توان تنها با ایجاد یک آدرس آی پی، در هر نقطه‌ای از دنیا فایل‌ها خود را به همراه داشته باشید. این کار کاربر را قادر می‌سازد تا از فایل‌های تلفن همراه خود بک‌آپ بگیرد و با انجام این کار در صورت گم شدن تلفن همراه به آسانی آن را بیابد.

6- اپلیکیشن Feem V4

7 برنامه جایگزین SHAREit

اپلیکیشن Feem V4 یکی از 7 برنامه جایگزین SHAREit است که شما می‌توانید با استفاده از آن به راحتی فایل‌های خود را جا‌به‌جا کنید. این برنامه با اپلیکیشن‌هایی که تا به اینجا معرفی کردیم متفاوت است. این برنامه در محدوده خود به ساخت یک فضای اشتراکی اقدام می‌کند تا هر تلفن همراهی که از این اپلیکیشن برخوردار است به شبکه ساخته شده متصل شود و فایل‌های خود را انتقال دهد. Feem V4 برای تمام سیستم‌ عامل‌ها ارائه شده است و تمام دستگاه‌ها می‌توانند به آن متصل شوند.

7- برنامه Google Drive

7 برنامه جایگزین SHAREit

گوگل درایو یک فضای ابری است که کاربر می‌تواند هر نوع فایلی را در آن آپلود کند و به مخاطبان اجازه دهد تا به دانلود کردن آن بپردازند. این برنامه فرآیند انتقال فایل را به خوبی انجام می‌دهد، اما برنامه تخصصی برای انجام این کار محسوب نمی‌شود. گوگل درایو برای تمام پلتفرم‌ها ارائه شده است و بدون پرداخت هزینه می‌توان از تمام امکانات آن استفاده کرد. کار کردن با این برنامه بسیار آسان است و هیچ سختی خاصی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. 🌷הו מהדי מאנג'י (؏ج)🌺

    مدیر محترم سایت گجت نیوز ، چرا سایت قابلیت نمایش پروفایل را ندارد؟
    خواهشمندم این قابلیت را به سایت خوبتان اضافه کنید : زمانی که روی پروفایل شخصی که دارای حساب کاربری هست ، کلیک میکنیم ، به سوابق دیدگاه های آن شخص و شرح حال(بیوگرافی) هدایت شویم!
    از مدیر سایت خواهشمند هستم که پاسخ مرا بدهند ؛
    باتشکر.

  2. 🌷הו מהדי מאנג'י (؏ج)🌺

    از این جاسوس که ویروس کرونایی دیجیتال هست ، متنفرم 😔!