مقایسه ویدیویی HarmonyOS با EMUI 11 هواوی

مقایسه ویدیویی HarmonyOS با EMUI 11 هواوی

توسعه سیستم عامل هارمونی او اس در حال تکمیل بوده و در مراحل آزمایشی نهایی است. حال در این مطلب، قصد داریم نگاهی داشته باشیم به مقایسه ویدیویی HarmonyOS با EMUI 11 هواوی.

امروز طراحی و امکانات هارمونی او اس در یک ویدیو به تصویر کشیده شد. اکنون کلیپ دیگری منتشر شده است که مقایسه ویدیویی HarmonyOS با EMUI 11 هواوی را نشان می‌دهد. شما می‌توانید در زیر این ویدیو را مشاهده کنید.

همانطور که در ویدیو مشخص است، برنامه‌هایی که در EMUI 11 بارگیری می‌شوند، سریع‌تر از HarmonyOS 2.0 هستند. این موضوع شاید به علت تاخیر در شبکه باشد. همچنین این مقایسه بین نسخه Developer Beta3 هارمونی او اس 2.0 و سیستم عامل پایدار EMUI 11 انجام شده و در نتیجه به دست آمده تاثیرگذار است.

مورد دیگری که باید به آن توجه کرد، این است که EMUI 11 و HarmonyOS 2.0 بر روی گوشی‌های مختلفی در حال اجرا هستند و همین موضوع نیز می‌تواند یکی از علل تفاوت در زمان بارگذاری برنامه‌ها باشد.

در کل برای مقایسه بهتر باید تا زمان انتشار نسخه پایدار هارمونی او اس از سوی هواوی منتظر بمانیم. اما موفقیت هواوی در توسعه یک سیستم عامل مستقل موبایلی آنهم در این مدت زمان بسیار کم، ستودنی است و بدون شک این سیستم عامل در آینده نزدیک و به مرور بسیار بهینه و کامل تر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*