Samsung Galaxy M11

آپدیت اندروید 11 برای گلکسی ام 11 منتشر شد

سامسونگ در حال انتشار به روزرسانی Android 11 برای گوشی‌هایش است. حال این کمپانی، آپدیت اندروید 11 برای گلکسی ام 11 منتشر کرده است.

سامسونگ گلکسی M11 مارس گذشته با اندروید 10 و One UI 2.0 رونمایی شد. حال بر اساس خبرها، آپدیت اندروید 11 برای گلکسی ام 11 برای این گوشی منتشر شده است. این به روزرسانی مبتنی بر رابط کاربری One UI Core 3.1 است (این رابط کاربری، نسخه سبک‌تری از One UI است که سامسونگ برای گوشی‌های میانرده‌اش در نظر گرفته است).

این آپدیت با شماره مدل M115FXXU2BUD8 عرضه شده و با خود وصله امنیتی آوریل 2021 را به همراه دارد. بعد از نصب به روزرسانی، کاربران Galaxy M11 از رابط کاربری بازطراحی شده، عملکرد بهینه‌تر، مجوزهای یک بار مصرف، بهبود اپ‌های رفاهی و قابلیت‌های شخصی سازی بهره مند خواهد شد. تغییرات کامل این آپدیت را می‌توانید در عکس زیر مشاهده کنید.آپدیت اندروید 11 برای گلکسی ام 11

در حال حاضر، آپدیت Android 11 برای گوشی سامسونگ گلکسی ام 11 تنها در کشور ویتنام منتشر شده است و به زودی در سایر مناطق نیز منتشر خواهد شد. با رفتن به بخش تنظیمات و نرم افزار دستگاه، می‌توانید به صورت دستی، وضعیت انتشار این به روزرسانی را برای دستگاه خود بررسی کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*