کنترولر بازی هواوی

پتنت کنترلر بازی هواوی با تمرکز بر واقعیت مجازی ثبت شد

پتنت کنترلر بازی هواوی نشان از افزایش تمرکز این شرکت بر واقعیت مجازی دارد که می‌تواند همچون زنگ خطری برای سایر شرکت‌های فعال در این حوزه باشد.

اخیراً پتنت جدیدی از هواوی منتشر شده است که به یک کنترلر بازی اشاره دارد. این کنترلر به گونه‌ای طراحی شده است که کاربران هدست های واقعیت مجازی را قادر می‌سازد بتوانند حرکات خود در واقعیت مجازی را کنترل کنند.

بر اساس گزارش منتشر شده از ITHome، هواوی این پتنت را اوایل این هفته به ثبت رسانده است و شماره ثبت آن نیز CN306513655S است. در فرم مربوط به این پتنت یک توضیح کوتاه نیز نوشته شده است که به این موضوع اشاره دارد که این محصول یک گیم پد است و هدف اصلی آن استفاده به عنوان یک کنترلر در بازی‌های واقعیت مجازی یا دیگر انجام سایر تعاملات در زمینه واقعیت مجازی است. همچنین تعدادی اسکچ و رندر سه بعدی نیز به همراه پتنت این کنترلر بازی واقعیت مجازی آورده شده است.

کنترولر بازی هواوی

با نگاه به این تصاویر می‌توان متوجه طراحی نسبتاً آشنای این کنترلر شد که در سایر کنترلر های واقعیت مجازی نیز یافت می‌شود. در جلوی این کنترلر سه دکمه به همراه یک جوی استیک قرار دارد که احتمالاً برای کنترل‌های حرکتی به کار می‌رود. در سمت راست این محصول، مکانیزم دیگری قابل مشاهده است که ممکن است همچون دکمه دیگری باشد یا کارکرد دیگری داشته باشد که در حال حاضر مشخص نیست. این غول فناوری چینی پیش از این نیز وارد با هدست های خود وارد حوزه واقعیت مجازی شده بود، بنابراین احتمالاً در حال کار بر روی کنترلرهای بازی خاص خود نیز است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*