بازی Frostpunk

بازی Frostpunk برای اندروید و آی او اس عرضه می‌شود

سرانجام ساخت نسخه موبایل بازی Frostpunk برای اندروید و آی او اس که به‌عنوان یکی از بهترین آثار استراتژی چند سال اخیر شناخته می‌شود، تأیید شد.

طرفداران بازی‌های موبایلی روزبه‌روز بیشتر می‌شوند و همین موضوع، توسعه‌دهنده‌ها و ناشران مختلف را به‌سمت این جریان سوق می‌دهد. نسخه‌های پورت‌شده از عناوین کنسولی یا بازی‌های پی‌سی بر روی موبایل، بیش از یک دهه است که وجود دارند و بسیار هم موفق بوده‌اند. به‌عنوان مثال، می‌توانیم به آثار استودیو تل‌تیل اشاره کنیم که در پلتفرم موبایل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته‌اند یا شرکت Beamdog که با انتشار مجدد بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک‌اش مانند دروازه‌های بالدور و تورمنت، توانست مخاطبان بسیاری را به‌سمت خود و در نهایت به‌طرف تلفن‌های هوشمندشان بکشاند. پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام این اتفاق برای بازی Frostpunk هم رخ داد و می‌توانیم در آینده‌ شاهد عرضه فراست پانک بر روی موبایل‌ها و تبلت‌هایمان باشیم.

هفته گذشته تیم لهستانی و خلاق ۱۱ بیت (11bit) که در کارنامه کاری‌اش می‌توان عناوین خوش‌ساختی مثل Beat Cop و This War of Mine را مشاهده کرد، ساخت نسخه موبایل بازی Frostpunk را تأیید کرد. فراست پانک یکی از تحسین‌شده‌ترین بازی‌های این استودیو به‌شمار می‌آید که با انتشار در سال ۲۰۱۸، توانست موفقیت‌های بسیاری را کسب کند. هنوز مشخص نیست که این بازی چه ماهیتی دارد و آیا قرار است نسخه پورت‌شده عنوان اصلی باشد یا اینکه یک اسپین‌آف مجزا خواهد بود.

طبق اطلاعات موجود، استودیو ۱۱ بیت قرار است با شرکت چینی و مشهور نت‌ایز (NetEase) همکاری کند و با توجه به سوابق این شرکت در امر توسعه و انتشار بازی‌های ویدیویی، احتمالاً بازی Frostpunk توسط آن‌ها راهی پلتفرم موبایل خواهد شد. همچنین تأیید شده که نسخه موبایل این بازی استراتژی و جذاب، موارد جدیدی را به همراه دارد اما مکانیک‌های گیم‌پلی بازی اصلی را حفظ خواهد کرد.

گویا بازی موبایل فراست پانک قرار است از ویژگی‌هایی مانند توسعه شخصیت‌ها، المان‌های روگ‌لایک و ماجراجویانه و بسیاری دیگر از مشخصه‌های عنوان اصلی بهره ببرد که در نوع خود بسیار هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسند. با توجه به اطلاعات منتشرشده، باید منتظر چیزهای جدیدی باشیم زیرا بازی Frostpunk احتمالاً در قالب یک اثر تمام عیار به استقبال موبایل‌ها خواهد آمد که قصد دارد مستقل از بازی اصلی گام بردارد اما کماکان آن تم غم‌انگیز و خاکستری‌اش را حفظ کند.

هنوز تاریخ انتشاری برای نسخه موبایل بازی Frostpunk وجود ندارد اما انتظار می‌رود که شرکت نت‌ایز تا تاریخ ۲۰ می سال جاری، اطلاعات بیشتری از این عنوان ارائه دهد. علاوه‌بر این موارد، یک وب‌سایت جدید و رسمی با نام اصلی بازی تأسیس شده است و هر لحظه امکان دارد جزئیات تازه‌ای راجع‌به تاریخ انتشار یا تریلرهای بازی در آن قرار گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*